• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
4
احمد رمضان پور

خواستار اجرای زیرگذر میدان شهرداری هستم /پروژه ۵۰۰میلیاردی میدان فرزانه به نفع شهر نیست

  • کد خبر : 21047
  • 11 اردیبهشت 1399 - 2:43
خواستار اجرای زیرگذر میدان شهرداری هستم /پروژه ۵۰۰میلیاردی میدان فرزانه به نفع شهر نیست
خواستار اجرای زیرگذر میدان شهرداری هستم /پروژه 500میلیاردی میدان فرزانه به نفع شهر نیست .اما احداث زیرگذر میدان شهرداری توسعه گردشگری ،اقتصادی ،فرهنگی و..... دارد

به گزارش گیلان شهر ، رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای کلانشهر رشت گفت: از آنجایی‌که نظام ما و استراتژی قانون اساسی ما بر پایه شهدا و اسلام و بر مبانی دموکراسی و مردم‌سالاری دینی بنا شده است این افول مغفول مانده از اصل قانون اساسی ایجاب می‌کرد که حضور مردم درصحنه‌ها پر رنگ شود.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه توسعه‌های فرهنگی و اجتماعی در زیربنای توسعه سیاسی بود، تصریح کرد: بر این نگاه اصل شوراهای اسلامی اجرایی شد و مردم در عرصه‌های مختلف با نظام همراهی کردند، همان‌طور که مردم در مبارزه با جریان‌های انحراف در بعد از پیروزی انقلاب در همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس بهترین جوان‌های این مرزوبوم جان خود را برای آزادی و دفاع از این انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه شاید خیلی‌ها ظرفیت انجام این دمکراسی را نداشته باشند، بیان کرد: ظرفیت نداشتن به دلیل این است که ما تمرین دمکراسی نکرده‌ایم درحالی‌که خداوند در قرآن کریم تأکید کرده است که مردم باید در تعیین سرنوشت تأثیرگذار باشند.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی کلان‌شهر رشت گفت: مردم به همین دلیل اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا را انتخاب می‌کنند تا در پارلمان شهری نقش‌آفرینی کنند.

رمضانپور نرگسی با اشاره به اینکه متأسفانه گاهی اوقات مشاهده می‌کنیم که در مدیریت شهری، شوراهای شهر، شوراهای شهرداری شده‌اند گفت: شوراهای شهر باید مدیریت شهری داشته باشند و در این زمینه گامی در جهت اضافه کردن شرح وظایف برداشت‌شده است.

وی افزود: اگر عضو شورای شهری که از طریق مردم انتخاب‌شده قدرتی دارد باید این قدرت به نفع منافع شهر باشد و نباید این قدرت را به نفع خانواده، شخص، دوست و یا تفکر سیاسی خودش استفاده کند و همین‌طور اگر هر جناحی حاکمیت پیدا کرد نباید تفکر سیاسی را در کار خود دخالت دهد زیرا این کار خیانت به اعتماد مردم است.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی کلان‌شهر رشت با اشاره به موضوع طرح و بررسی پروژه تقاطع‌های غیر هم‌سطح رشت افزود: در رابطه با این موضوع در دفتر شهردار رشت جلسه‌ای برگزار شد و به این نتیجه رسیدیم که در بین مشاورین این موضوع مطرح شود تا در صحن آگاهانه موردبررسی قرار بگیرد و باید بررسی شود که این پروژه‌ها چقدر ارزش فنی و اقتصادی دارد.

رمضانپور نرگسی خواستار اجرای زیرگذر میدان شهرداری هستم /پروژه ۵۰۰میلیاردی میدان فرزانه به نفع شهر نیست و باید به این نکات توجه شود اما باید این را هم بدانیم که بحث زیرگذر میدان شهرداری کاری ماندگاری است زیرا اساس کار میراث ما، اقتصاد ما، گردشگری ما، احیا شهر و شهرسازی ما احیای پیاده راه فرهنگی میدان شهرداری است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21047

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics