• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
6

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن کریم در گیلان

  • کد خبر : 20757
  • 07 اردیبهشت 1399 - 21:11
آغاز ثبت نام مسابقات قرآن کریم در گیلان
نام نویسی چهل و سومین دوره مسابقات قران کریم در گیلان از امروز تا ۱۶خرداد ادامه دارد.

به گزارش گیلان شهر ؛ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قران کریم از طریق فضای مجازی انجام می شود گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکیwww.my.oghaf.ir    ثبت نام کنند. 

محمد مهدی قربانیان افزود: زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات از ۲۴خرداد تا ۲۷تیر تعیین شده که در شهرستانهای مختلف طبق زمان بندی برگزار می شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد : چهل و سومین دوره مسابقات قران کریم در گیلان در ۱۰رشته حفظ ۵جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء، حفظ کل قران؛ قرائت، ترتیل و تحقیق؛ اذان و دعا خوانی، همسُرایی، همخوانی و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.
محمد مهدی قربانیان با اشاره به اینکه رشته دعاخوانی مرحله شهرستانی ندارد گفت: دعاهای کمیل، ندبه و ایام هفته، موارد آزمون در مرحله استانی خواهد بود.
وی با بیان اینکه مسابقات استانی هم از اول مرداد تا ۲۱شهریور برگزار می‌شود گفت: چهل و سومین دوره مسابقات قران کریم در قالب ۵منطقه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: راه یافتگان مرحله کشوری هم در قالب مناجاتهای ۱۵گانه امام سجاد، مناجات شعبانیه و ابوحمزه ثمالی؛ مهر ۹۹ با هم رقابت می کنند.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics