• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5
شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات پیامی صادر کرد

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نشانه اهمیت و جایگاه ارزشمند روابط عمومی در جامعه است.

  • کد خبر : 21704
  • 27 اردیبهشت 1399 - 16:47
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نشانه اهمیت و جایگاه ارزشمند روابط عمومی در جامعه است.
شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات پیامی صادر کرد دکتر ناصر حاج محمدی در پیام خود با تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خواستار همکاری رسانه های گروهی با شهرداری گردید.

به گزارش گیلان شهر از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی در پیام خود با تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خواستار همکاری رسانه های گروهی با شهرداری گردید. متن پیام بشرح ذیل می باشد:

((به نام خدا))

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در تقویم کشورمان نیز ثبت شده نشانه اهمیت و جایگاه ارزشمند روابط عمومی در جامعه است.

این روز را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای قدردانی و سپاسگزاری از تلاش های صادقانه سختکوشان همه بخش های مختلف کار در روابط عمومی، حوزه ارتباطات و به ویژه رسانه های گروهی به عنوان نهادهای مهم حد واسط بین مردم و مسئولان در ایجاد ارتباط باید دانست.

بدون شک خدمات ارزشمند و خردمندگرانه دست اندرکاران روابط عمومی و رسانه های گروهی زمانی بروز و نمودی بهتر می یابد که با خلاقیت، نوآوری و برنامه های بدیع باید همراه باشد و در جهت ایفای وظیفه مهم اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و روشنگری اذهان عمومی قرار گیرد.

شک ندارم که همکاران ارجمندم در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل با درک اهمیت کار در این بخش همواره برای برقراری ارتباطات با بدنه جامعه از یک سو و رسانه های گروهی از دیگر سو تلاش می کنند برای مدیران و کارشناسان شهری شرایطی فراهم کنند تا کارآیی و اثربخشی بیشتر داشته باشند و من هم در اینجا از رسانه های گروهی می خواهم تا با افزایش سطح همکاری های خود با مدیریت شهری ما را در توسعه و عمران شهر هر چه بیشتر کمک کنند.

اینجانب با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری رشت و همچنین دست اندرکاران رسانه های گروهی موفقیت روزافزون همه این عزیزان را در جهت خدمت به شهروندان فهیم و خردمند رشت از خداوند متعال خواستارم.


ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics