• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
2
حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان

تاسیس مراکز مثبت زندگی در گیلان

  • کد خبر : 21631
  • 24 اردیبهشت 1399 - 19:29
تاسیس مراکز مثبت زندگی در گیلان
مدیرکل بهزیستی گیلان از تاسیس مراکز مثبت زندگی با هدف ارائه خدمات مطلوب به گروه‌های هدف در این استان خبر داد.

به گزارش گیلان شهر ، حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه متقاضیان برای تاسیس مراکز مثبت زندگی در گیلان اقدام کنند، گفت: این مراکز با هدف ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات بهزیستی تاسیس می‌شود.

او افزود: راه اندازی این مراکز موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه هدف خواهد شد تا بتواند خدمات حمایتی و تخصصی خود را در این راستا تقویت کند.

مدیرکل بهزیستی گیلان اظهار داشت: فراهم شدن امکان ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، بهبود، اصلاح و حذف فرآیند‌های موازی، امکان طراحی برنامه‌های جدید برای رفع نیاز‌های روز جامعه از جمله دیگر اهداف مراکز مثبت زندگی است.

نحوی نژاد بیان داشت: در مراکز مثبت زندگی اقداماتی شامل تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات سازمان، گسترش رویکرد ارائه خدمات به صورت فعال، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره وری، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان و ارتقا ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی گری دولت و ارتقای کیفی و کمی خدمات دنبال می‌شود.

او افزود: سازمان بهزیستی کشور بر اساس بند چهار ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پس از کسب پروانه فعالیت، مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات برای بهتر زیستن آحاد جامعه با نام مرکز خدمات بهزیستی “مثبت زندگی” به بخش غیردولتی واگذار می‌کند.

مدیرکل بهزیستی گیلان تصریح کرد: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور نسبت به ثبت درخواست تاسیس این مراکز اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره نیز می‌توانند به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

 
 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21631

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics