• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
7

تصادف مرگبار در لوشان

  • کد خبر : 20575
  • 28 فروردین 1399 - 18:38
تصادف مرگبار در لوشان
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: براثر یک تصادف مرگبار در دوراهی تونل منجیل به رودبار که ناشی از برخورد ۱۲ خودروی سواری بوده، ۴ سرنشین خودرو در صحنه تصادف جان باختند و ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گیلان شهر :سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: براثر یک تصادف مرگبار در دوراهی تونل منجیل به رودبار که ناشی از برخورد ۱۲ خودروی سواری بوده، ۴ سرنشین خودرو در صحنه تصادف جان خود باختند و ۳ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه این حادثه ساعت ۶ امروز رخ داده است خاطرنشان کرد: ۴ سرنشین جانباخته مربوط به خودروی دنا و یک سرنشین نیز در خودروی پراید در همان لحظه جان باخت و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

به گزارش تسنیم، نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان بلافاصله پس از وقوع حادثه، آمبولانس‌های منجیل-رودبار و لوشان را به محل حادثه اعزام کردند و اقدامات درمانی لازم را انجام دادند.

۲ نفر از مصدومان در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند و ۱ نفر مصدوم نیز برای انجام اقدامات درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل منتقل شد.

این تصادف در شرایطی رخ داده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اِعمال محدودیت‌های ترافیکی در فروردین ماه، میزان تردد خودروها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

انتهای پیام/۶۱۲/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20575

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics