• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
5
بازدید استاندار گیلان از پروژه راه آهن رشت – انزلی /

 اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به پروژه راه آهن رشت از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه

  • کد خبر : 20561
  • 28 فروردین 1399 - 1:02
 اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به پروژه راه آهن رشت از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه
استاندار گیلان در جریان بازدید از اجرای طرح عمرانی راه آهن رشت – کاسپین - انزلی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به این پروژه از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور طی هفته گذشته خبر داد و گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای نسبت به این پروژه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن رشت – کاسپین – انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این پروژه از جمله مهم ترین پروژه های ملی است که می‌تواند تاثیرات چشمگیری در حوزه صادرات، واردات و حمل بار نه تنها برای کشورمان بلکه سایر کشورها به خصوص همسایگان شمالی داشته باشد .

وی از دیگر مواهب اجرای این پروژه را گسترش معاملات تجاری اوراسیا دانست و تصریح کرد: دولت اهتمام ویژه ای برای اجرا و تکمیل عملیات عمرانی این پروژه ارزشمند به نحوه مطلوب تا سال ۱۴۰۰ دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به بازدید امروز خود از مسیر ۷کیلومتری بخش اول قطعه ۶ پروژه راه آهن رشت- کاسپین – انزلی افزود : این قطعه ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم به تعهد پیمانکار برای تکمیل عملیات زیرسازی تا تابستان امسال و تحویل آن برای اجرای عملیات روسازی بر اساس تقویم زمان بندی، جامه عمل پوشانده شود.

استاندار گیلان اظهار کرد: برای تامین مالی و پشتیبانی این پروژه، رئیس جمهوری و نیز دکتر نوبخت حمایت های ویژه‌ای داشته اند و نگرانی در این بخش وجود ندارد .

دکتر زارع افزود: علاوه بر ۷۰ میلیارد تومانی که پیشتر برای اجرای پروژه داده شده بود، طی روزهای گذشته نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به این پروژه اختصاص داد.

دکتر زارع از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان دیگر قطعه آستارا و نیز ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه منجیل به رودبار خبر داد و افزود: همه این اعتبارات نقدی است.

وی ادامه داد: انتظار می رود دو پیمانکار قطعه های ۶ و ۷ نسبت به اجرای تعهدات خود و توجه به زمان بندی های اعلام شده، اقدام کنند و با تقویت و افزایش ماشین آلات، این پروژه را در زمان مناسب تحویل دهند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20561

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics