• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
4
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان

فعال شدن سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گیلان از ۲۵ فروردین

  • کد خبر : 20323
  • 19 فروردین 1399 - 13:38
فعال شدن سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گیلان از ۲۵ فروردین
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: داوطلبان پست مدیریت مدارس می‌توانند از ۲۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت در سامانه LTMS ثبت نام کنند.

به گزارش گیلان شهر ، نادر جهان آرای ، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: داوطلبان پست مدیریت ۲۵۹ مدرسه استان می‌توانند از تاریخ ۲۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ در سامانه LTMS ثبت نام کنند.

او  با اشاره به اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران در همه مناطق استان_ به غیر از بخش‌های دیلمان و رحمت آباد و بلوکات، افزود: داوطلبان می‌توانند برای سِمت مدیریت ۲۵۹ مدرسه استان در سامانه LTMS ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: این طرح در ۱۳۱ مدرسه ابتدایی، ۵۲ مدرسه دوره اول متوسطه و ۷۶ مدرسه دوره دوم متوسطه برای سومین سال پیاپی اجرا می‌شود.

جهان آرای افزود: شهرهای لنگرود، آستارا و رودبار به ترتیب با: ۲۲، ۲۱ و ۱۹ مدرسه دارای بیشترین تعداد آموزشگاه مجری طرح انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در استان هستند.

او گفت: هر همکار واجد شرایط و داوطلب احراز پست مدیریت مدارس، بایستی با رمز شخصی خود، در سامانه مربوط ثبت نام کند و پس از سنجش حرفه‌ای به شیوه حضوری و الکترونیکی و کسب ۶۰ درصد نمره آزمون، صلاحیت یا عدم صلاحیت وی برای انجام مصاحبه تخصصی اعلام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: هدف از طرح انتخاب و انتصاب سامانه‌ای مدیران مدارس، که در سال تحصیلی ۹۸_ ۹۷ به صورت آزمایشی در دو ناحیه ۱ و ۲ رشت و در سال تحصیلی ۹۹_ ۹۸ در ۱۷ اداره آموزش و پرورش استان گیلان اجرا شده بود، بهره مندی از نخبگان و مدیران شایسته در اداره مراکز آموزشی است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20323

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics