• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
8
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فاجعه‌بار و برابر نخبه کشی است

  • کد خبر : 20314
  • 18 فروردین 1399 - 18:00
بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فاجعه‌بار و برابر نخبه کشی است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با انتقاد از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی واحدهای آموزشی، این تصمیم را فاجعه‌بار و برابر با نخبه کشی برشمرد.

به گزارش گیلان شهر :احمد آقایی امروز در نشست مقابله با کرونا گیلان در تالار غدیر استانداری با تقدیر از تمامی متصدیان حوزه سلامت اظهار کرد: باید واقعیت‌ها اگرچه تلخ هستند را بیان کرد چون این واقعیت‌ها در تصمیم‌سازی‌ها اثرگذار هستند.

وی با انتقاد از عدم نظارت بر کالا و اقلام اساسی مردم افزود: نظارت‌ها بر کالای اساسی مردم کم شده و اکنون فقط شاهد نظریه‌پردازی هستم تا نظارت بر کالا و بازار اقلام اساسی مردم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه قیمت اقلام و کالاهای حفاظت شخصی متغیر است و در این راستا بازار سیاه راه افتاده، گفت: باید حسادت‌ها و بخل‌ها درزمینه توزیع اقلام پزشکی کنار گذاشته شود و در توزیع اقلام حفاظت شخصی بیشتر نظارت شود.

آقایی، مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها را در حال حاضر بر هم خوردن امنیت روانی‌ها در پی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها دانست و تصریح کرد: تصمیمی که از سوی ستاد ملی برای بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس گرفته‌شده صحیح نیست و احساس می‌کنم با این تصمیم شاهد استاد کشی، نخبه کشی و دانشجو و دانش‌آموز کشی مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تأکید مراکز آموزش عالی در مقاطع دکتری بر تحقیق و پژوهش است و نباید برای بیان مبانی دانشجویان، آن‌ها را به دانشگاه‌ها کشاند، افزود: بازگشایی دانشگاه‌ها فاجعه‌بار است و نتیجه‌ای که رقم می‌خورد نیز قابل جبران نیست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به مخالف خانواده‌ها از سپردن فرزندان خود به مراکز آموزشی گفت: مدارس ما امکانات اولیه را ندارد و یقیناً هیچ پدری اجازه نمی‌دهد فرزند خود را در مقابل ویروس اجنبی به نام کرونا قرار دهد، از این روز تصمیمی که بر بازگشایی گرفته‌شده، خردمندانه نیست.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics