• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5

ممنوعیت تردد خودروها در ۱۳ فروردین

  • کد خبر : 20260
  • 12 فروردین 1399 - 23:43
ممنوعیت تردد خودروها در ۱۳ فروردین
تردد خودروها در تمام راه های مواصلاتی گیلان در روز 13 فروردین ممنوع است.

به گزارش گیلان شهر ؛فرمانده انتظامی گیلان گفت : بر اساس ابلاغ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هدف قطع چرخه انتقال این ویروس ، فردا ۱۳ فروردین از تردد کلیه خودروها به جز خودروهای امدادی و حاملان فرآورده‌های سوختی و فاسدشدنی  در تمام راه های مواصلاتی استان جلوگیری می شود.

سردار عزیزاله ملکی افزود : ورودی‌های گیلان بر روی مسافران و گردشگران بسته است و فقط افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند.
وی با اشاره به موثر بودن اجرای طرح محدودیت تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی در کاهش ۸۵ درصدی سفرهای نوروزی و بین شهری گفت : این طرح تا بیستم فروردین اجرا می شود و از شهروندان انتظار داریم در روز طبیعت از حضور در تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و کلیه فضاهای عمومی خودداری کنند.
فرمانده انتظامی گیلان گفت : رویکرد پلیس در این ایام دعوت و توصیه شهروندان برای ماندن در خانه است اما ماموران انتظامی با آن دسته از افرادی که بدون توجه به پیامدهای منفی و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی حضور پیدا کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و خودروی رانندگان متخلف به مدت یک ماه با دریافت کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان این خودروها اعمال خواهد شد.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20260

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics