• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
3
نماینده منتخب مردم فومن و شفت در مجلس:

تحقق «جهش تولید» با هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی امکان‌پذیر است

  • کد خبر : 20165
  • 03 فروردین 1399 - 16:48
تحقق «جهش تولید» با هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی امکان‌پذیر است
نماینده منتخب مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش جوانان متعهد و متخصص در پیشرفت کشور گفت: تحقق جهش تولید با همفکری و هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

به گزارش گیلان شهر :خلیل بهروزی‌فر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند و این بدان معناست که باید ۱۰ برابر سال گذشته در حوزه تولید تلاش شود زیرا زیربنای رشد و پیشرفت اقتصادی هر کشوری مربوط به بخش تولید است.

نماینده منتخب مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای رشد و رونق تولید باید از منابع، ظرفیت‌ها و سرمایه‌های موجود در کشور استفاده شود بیان کرد: برای تحقق جهش تولید دولت و بخش خصوصی باید با همفکری و هم‌افزایی یکدیگر در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق جهش تولید قوای سه‌گانه و به‌ویژه مجلس شورای اسلامی نقش بسیار زیادی دارد تصریح کرد: علاوه بر قوای سه‌گانه مشارکت مردم به‌ویژه جوانان تحصیل‌کرده، متخصص، متعهد، باانگیزه و توانمند در جهش تولید و رشد و شکوفایی اقتصادی کشور نقش به‌سزائی دارد.

بهروزی‌فر به نقش گسترده و حائز اهمیت جوانان نخبه کشور در تحقق جهش تولید اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان نخبه کشور که دارای نوآوری، خلاقیت و توانمندی‌های زیادی هستند باید در جهت رونق و جهش تولید گام بردارند و مسئولان نیز باید با استفاده حداکثری از توانمندی‌های آنان موجبات رشد و پیشرفت کشور را فراهم کنند.

نماینده منتخب مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی شرط تحقق اهداف مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه تولید را عزم جدی مسئولان و مردم دانست و بیان داشت: باید در ابتدای سال ۹۹ برای تحقق جهش تولید پایه‌ریزی شود و با جدیت و دقت بیشتر و همچنین با مدیریت جهادی به‌سمت جهش تولید گام برداریم زیرا اراده نقش مهمی در به وقوع پیوستن اهداف دارد.

وی اظهار داشت: اهتمام ورزیدن دستگاه‌های مرتبط و مجموعه دولت و مجلس و قوه قضائیه و همچنین مشارکت مردم و استفاده از جوانان نخبه کشور به‌ویژه آن دسته از افرادی که متعهد هستند و انگیزه کافی برای کار کردن دارند در تحقق جهش تولید و رشد و شکوفایی اقتصادی کشور نقش بسیار مهمی دارد.

بهروزی‌فر با بیان اینکه منابع لازم برای جهش تولید در کشور وجود دارد و ما باید ظرفیت‌های داخلی را به‌خوبی بشناسیم و از آن به‌درستی استفاده کنیم گفت: تحریم‌ها موجب می‌شود که منابع، استعداد و ظرفیت‌های داخلی را بهتر بشناسیم و با استفاده از منابع داخلی موجود به‌سمت پیشرفت کشور گام برداریم.

نماینده منتخب مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس می‌توانند با وضع قوانین و رفع موانعی که در مسیر تولید وجود دارد مانند تسهیلات سرمایه در گردش و تجدیدنظر در مالیات‌های دریافتی در حوزه تولید، گام مهمی در تحقق جهش تولید بردارند.

وی با اشاره به اینکه مجلس باید دولت را مکلف به اجرای قوانینی که منجر به رونق و جهش تولید می‌شود کند ابراز داشت: نظارت مجلس بر حسن اجرای قوانین مربوط به حوزه تولید توسط قوه مجریه در تحقق جهش تولید بسیار مهم است.

انتهای پیام/۶۱۳/ح

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20165

خبر های مرتبط

29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت
19فروردین
خرید‌های هیجانی در بازار طلا و سکه متوقف شد؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics