• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
2
منتخب مردم رودبار

اعمال نظارت‌ دقیق بر قوانین شرط تحقق «جهش تولید» است

  • کد خبر : 20173
  • 03 فروردین 1399 - 17:28
اعمال نظارت‌ دقیق بر قوانین شرط تحقق «جهش تولید» است
منتخب مردم رودبار در مجلس گفت: اعتبارات مربوط به بخش تولید باید به‌گونه‌ای هزینه شود که بتواند به نیازهای کشور پاسخ دهد و تحقق این امر نیازمند تقویت نظارت و حمایت از قوانین مربوطه است.

به گزارش گیلان شهر :مهرداد گودرزوند چگینی گفت نامگذاری امسال به‌نام جهش تولید را فرصتی برای کمک به بخش تولید کشور دانست و اظهار داشت: همانطور که از اسم امسال مشخص است باید با جهش و تلاش مضاعف به‌سمت رونق تولید رفت و امیدوارم با تلاش هر ۳ قوه شرایطی ایجاد شود که تولید در همه ابعاد پیشرفت کند.

نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه در زمینه جهش تولید تنها تولید صنعتی مدنظر نیست بلکه همه بخش‌های آن باید مورد توجه قرار گیرد گفت: یکی از مشکلات فعلی کشور واردات مستقیم و غیرمستقیم کالاها بوده و نیاز است که تولیدکنندگان کشور تلاش و تمرکز خود را به‌سمت تولید استاندارد و با کیفیت محصولات معطوف کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت در بخش نظارتی کشور خاطرنشان کرد: جهش تولید به‌معنای استفاده حداکثری از تمام فرصت‌ها است لذا باید اعتبارات مربوط به بخش تولید به‌گونه‌ای هزینه شود که بتواند به نیازهای کشور پاسخ دهد و تحقق این امر نیز نیازمند تقویت نظارت و حمایت از قوانین مربوطه است‌.

چگینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر حوزه تولید را به‌عنوان اولویت اصلی کشور اعلام کردند بیان داشت: تولید انبوه به معنای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور است اما در حال حاضر بسیاری از ظرفیت‌های ما بلا استفاده مانده و تولیدی‌های کشور نیز یا تعطیل هستند و یا به‌صورت نیمه وقت کار می‌کنند.

نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس مهم‌ترین مانع در بخش تولید را مورد اشاره قرار داد و افزود: تقویت تولید نیازمند همکاری و هماهنگی بالا بین ۳ قوه کشور است و قوانین مربوط به تولید باید بازنگری شوند و آن دسته از قوانینی که به دولت در بخش تولید کمک می‌کنند را نیز بیشتر حمایت کنیم.

وی با تأکید بر توجه بیشتر مردم به‌سمت تولیدات داخلی به‌عنوان پایه استقلال کشور تصریح کرد: اگر مردم از تولیدات داخلی استقبال بیشتری داشته باشند تولیدکنندگان ما دلگرم شده و می‌توانیم به‌سوی استقلال و تقویت تولید ملی گام برداریم و تاریخ تمام کشورهای موفق و مستقل دنیا نیز بیانگر این موضوع است.

انتهای پیام/۶۱۳ /ز

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics