• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
1
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان

ممنوعیت خروج افراد مشکوک به کرونا از گیلان / مسافران ورودی ‌مشکوک به کرونا قرنطینه می‌شوند

  • کد خبر : 20223
  • 07 فروردین 1399 - 17:46
ممنوعیت خروج افراد مشکوک به کرونا از گیلان / مسافران ورودی ‌مشکوک به کرونا قرنطینه می‌شوند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه افراد مشکوک به کرونا حق خروج از استان گیلان را ندارند گفت: مسافران ورودی به گیلان هم در صورت داشتن علایم کرونا قرنطینه می‌شوند.

به گزارش گیلان شهر :رضا اسلامی گفت ، ادامه اجرای طرح غربالگری و بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان را مورد توجه قرار داد و با تأکید بر اینکه افراد مشکوک به کرونا حق خروج از استان را ندارند اظهار داشت: علاوه بر این‌ها مسافران ورودی به گیلان هم در صورت داشتن علایم ویروس کرونا ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از پایش مسافرانی که از محورهای مواصلاتی مختلف قصد ورود به این استان را دارند خبر داد و عنوان کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده است وضعیت افراد به صورت دقیق مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرند تا در صورت داشتن علائم مشکوک به کرونا از ورود آنان به گیلان جلوگیری به عمل آید.

اسلامی قطع چرخه انتقال ویروس کرونا و شناسایی افراد مبتلا را از جمله اهداف مورد نظر طرح بسیج ملی مقابله با کرونا تلقی کرد و ابراز داشت: اگر فردی متقاضی خروج از استان گیلان باشد اما پس از انجام کنترل‌های بهداشتی لازم مشخص شود که علایم مشکوک به بیماری کرونا در او وجود دارد بدون شک بازگردانده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه انجام سفرهای بین شهرستانی نیز بر اساس تصمیمات اتخاذ شده فرمانداران در شهرستان‌ها اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام مردم برای خروج از بحران ویروس کرونا عاملی بسیار مهم و تعیین کننده است بنابراین انتظار داریم همکاری‌های مردم با مجموعه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استمرار داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از پایش و تب‌سنجی بالغ بر ۳۱۷ هزار و ۷۶۵ نفر در راستای اجرای طرح بازرسی سلامت در خروجی های استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط حال حاضری که گیلان با آن مواجه است و بنا به صلاحدید‌ها در روزهای اخیر سخت‌گیری‌هایی برای خروج از شهرها اعمال می‌شود.

انتهای پیام/۶۱۴/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20223

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics