• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
6
استاندار گیلان

ضرورت راه‌اندازی نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختی در استان؛ مردم از سفر به گیلان پرهیز کنند

  • کد خبر : 20087
  • 26 اسفند 1398 - 19:12
ضرورت راه‌اندازی نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختی در استان؛ مردم از سفر به گیلان پرهیز کنند
استاندار گیلان از ضرورت راه‌اندازی نقاهتگاهی با ظرفیت ۲ هزار تخت در این استان خبر داد و گفت: از مردم درخواست داریم که از سفر به گیلان پرهیز کنند.

به گزارش گیلان شهر ، ارسلان زارع امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌ای که امروز به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت برگزار شد، گیلان به‌عنوان استان برتر در زمینه اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا انتخاب شد.

استاندار گیلان با اشاره به پایش ۸۲ درصد از جمعیت این استان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در ۶ روز گفت: افراد پس لز شرکت در این طرح اگر دارای علائم مشکوک به کرونا باشند در ۲۶ مرکز درمانی دولتی و ۳ مرکز درمانی خصوصی زیرنظر متخصصان قرار می‌گیرند تا خدمات درمانی مناسب به آنها ارائه شود. 

زارع با بیان اینکه قرنطینه شدن در خانه موثرترین راه برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا است خاطرنشان کرد: تمام مسئولان روی این نکته که مردم باید در خانه‌های خود بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند اتفاق نظر دارند زیرا محیط خانه امن‌ترین و سالم‌ترین مکان است.

وی از تصمیم دولت برای تب سنجی و پایش سلامتی افراد در مبادی ورودی ۱۳ استان کشور از جمله گیلان خبر داد و اظهار داشت: در استان گیلان از مبادی قزوین، مازندران و اردبیل افراد را مورد پایش قرار می‌دهیم و امیدواریم در اجرای این طرح مهم و حیاتی نیز عملکرد مطلوبی کسب کنیم تا سلامتی مردم حفظ شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه طرح پایش افراد در مبادی ورودی گیلان از روز گذشته و با کمک هلال احمر، نیروی انتظامی و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی شروع شده است افزود: بار دیگر از تمام مردم ایران درخواست داریم که از مسافرت به گیلان جداً خودداری کنند. 

استاندار گیلان با اشاره به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی در این ایام تصریح کرد: قرار است جلسه‌ای با مدیر و مسئولان آموزش و پرورش گیلان داشته باشیم و در آن درباره نحوه جبران این روزهای تعطیل تصمیم‌گیری کنیم تا خللی در روند آموزشی دانش آموزان وارد نشود. 

وی از ضرورت راه‌اندازی نقاهتگاهی با ظرفیت ۲ هزار تخت در استان گیلان خبر داد و عنوان داشت: اگر چه با انجام طرح‌های مختلف به نتیجه مطلوبی درباره سلامتی مردم گیلان رسیده‌ایم اما برای حفظ آمادگی بیشتر باید مقدمات راه‌اندازی نقاهتگاهی با ظرفیت ۲ هزار تخت را فراهم کنیم.

انتهای پیام/۶۱۳/ح

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20087

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics