وی افزود : دادستانی  نظارت را در دستور کار خود قرار داده  و هرجا که نیاز باشد دادستانی ورود می کند زیرا هدف ما کمک به مدیران ، متولیان با اخلاص وکادر درمانی گیلان است‌.

فلاح میری  با تاکید بر اینکه شعبه ی ویژه در دادستانی برای مقابله با شایعه پراکنی ها در خصوص بیماری کرونا در گیلان تشکیل شده است، اضافه کرد : در این شرایط حساس که مردم نیاز به آرامش دارند با احتکار کنندگان و افرادی که درفضای مجازی آمار نادرست به مردم می دهند برخورد می‌شود و یک بازپرس ویژه در این خصوص معرفی شده است.

وی متولی و مسؤول اطلاع رسانی در خصوص کرونا را دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و ادامه داد : مقرر گردیده تا هر شب مسؤولان این دانشگاه بصورت اطلاعیه‌های شماره‌دار آخرین اخبار و آمار را در خصوص روند درمان بیماران و کنترل کرونا در اختیار مردم قرار دهند.

وی گفت: وظیفه ما حمایت از مردم و ایجاد آرامش در جامعه بوده و تمام تلاش ما انجام این مهم  در استان گیلان است و همکاران ما در دادستانی شهرستان‌های استان گیلان بصورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با خاطیان برخورد می گردد.

دادستان عمومی استان با تقدیر از زحمات کادر درمانی گیلان عنوان کرد: زحمات تلاشگران عرصه ی درمان باید توسط اصحاب رسانه انعکاس داده شود تا برای این عزیزان انگیزه و قوت قلبی باشد .