• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
2
مدیرکل کمیته امداد گیلان

عیدی ۲.۵ میلیارد تومانی گیلانی ها به نیازمندان

  • کد خبر : 19920
  • 20 اسفند 1398 - 23:07
عیدی ۲.۵ میلیارد تومانی گیلانی ها به نیازمندان
مدیرکل کمیته امداد گیلان از کمک افزون بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران استان در جشن نیکوکاری ودر آستانه سال نو به نیازمندان خبر داد.

به گزارش گیلان شهر :عباس اهرابی  با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در گیلان به صورت غیرحضوری برگزار شد، افزود: با همت و همدلی گیلانیان کمک به این جشن ملی برای شاد کردن دل نیازمندان در آستانه سال نو به دومیلیارد و ۶۰۰میلیون تومان رسید و کمک ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه  هرساله جشن نیکوکاری با حضور پرشور مردم از ۱۴ تا ۱۶اسفندماه درپایگاه های کمیته های امداد سراسر کشور برگزار می شد، تصریح کرد : امسال جشن نیکوکاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در گیلان به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اهرابی میزان کمک های نقدی گیلانیان به جشن نیکوکاری را ۲۰۰میلیون تومان عنوان و تصریح کرد:باقی مانده کمک ها به صورت غیر نقدی و در قالب کالاهایی همچون پوشاک و سایر لوازم ضروری است که به دلیل لزوم رعایت نکات بهداشتی از نیکوکاران خواهشمندیم کمک های خود را به صورت نقدی از طریق روش های نوین پرداختی کمیته امداد اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق روش‌های نوین بی‌واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

وی یادآور شد:  مردم می توانند برای مشارکت در امور خیر به ویژه جشن نیکوکاری، کمک های خود را از طریق شماره گیری کد *۸۸۷۷*۱# و یا مراجعه به سایت www.emdad.ir  و همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴بانک ملی شعبه حشمت رشت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

 وی ادامه داد: سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد از طریق با ارسال کد یک به سرشماره ۸۸۷۷ و وارد کردن کد ۰۱۳ همچون گذشته آماده دریافت کمک‌های هموطنان برای کمک به نیازمندان است.

افزون بر ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19920

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics