• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
3
فاضل غلامی مدیر شعبه شرکت کاله گیلان

توزیع شیر و محصولات پروبیوتیک رایگان در بیمارستان ها و مراکز درمانی رشت

  • کد خبر : 19850
  • 19 اسفند 1398 - 15:16
توزیع شیر و محصولات پروبیوتیک رایگان در بیمارستان ها و مراکز درمانی رشت
شرکت هولیدینگ سولیکو کاله، اقدام به توزیع شیر و محصولات پروبیوتیک رایگان در بیمارستان ها و مراکز درمانی رشت نمود

به گزارش گیلان شهر :فاضل غلامی مدیر شعبه شرکت کاله گیلان در راستای توزیع رایگان شیر و محصولات پروبیوتیک این شرکت در بیمارستان های شهر رشت گفت :
استان گیلان از دیر باز همیشه با طبیعت سر سبز و مردم خون گرم خود پذیرای توریست های داخلی و خارجی در تمام طول سال بوده است اما متاسفانه امسال ورود مهمان ناخوانده و پنهان از نظر ویروس کرونا، باعث شده است که مردم گیلان و به خصوص شهر رشت از هم میهنان گرامی درخواست نمایند، که در این دوره از زمان جهت جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری از سفر به این شهر زیبا و سر سبز خودداری نمایند و امیدوارم که همه مردم این سرزمین با خردجمعی و همت عالی به توصیه های مسوولین و درخواست همشهری هایم جامعه عمل بپوشانند و از سفر به استان و شهر رشت خودداری نمایند تا دست در دست هم این ویروس را شکست دهیم.
وی افزود:
عدم امکان پذیرایی از مهمان ها در این شرایط بحرانی و همچنین کمبود ظرفیت بیمارستانی جهت بستری احتمالی جهت معالجه و مداوا، از مسافرت به شهرهای شمالی پرهیز نمایند تا به کمک و جامعه بزرگ پزشکی بشتابیم و با کمک به کادر پرستاری و درمانی زحمتکش این شهر، بتوانیم از این دوره حساس به سلامت عبور کنیم .

همچنین افزود:
متاسفانه فقدان دانش لازم و نداشتن مهارت های عمومی برای مواجه با بروز چنین بحران هایی در حال حاضر باعث بروز مشکلات و موانعی شده است .
بنده به عنوان فردی کوچک از جامعه، با ۱۶ سال سابقه خدمت و مدیریت در مجموعه هلدینگ سولیکو کاله اعم از محصولاتی نظیر فراورده های گوشتی و لبنی و غیره، از تمامی هم میهنان و همشهریانم درخواست می کنم که در صورت امکان علاوه بر اینکه اقلام مصرفی خود را به صورت هفتگی تهیه می نمایند، ضمن رعایت پروتکل های اعلام شده و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی حتی المقدور از تردد های غیر ضروری در سطح شهر اجنتاب نمایند.

غلامی با بیان اینکه شرکت کاله یکی از برترین برندهای معتبر در صنعت غذایی کشور، پنجاهمین برند برتر بین الملی و اولین برند جهان اسلام می باشد ادامه داد: تمام خانواده های ایرانی حداقل یک محصول این شرکت را به صورت روزانه یا هفتگی مصرف می نمایند و یکی از اهداف شرکت کاله تهیه و توزیع مواد سالم و حفظ سلامت احاد جامعه می باشد و در کنار آن هر بنگاه اقتصادی نیاز به کسب سود دارد که در غیر اینصورت امکان بقا برای هیچ شرکتی فراهم نیست اما در این برهه از زمان با چشم پوشی از منافع مادی و به جهت ایجاد روحیه و انگیزه و پشتوانه معنوی در کادر درمانی و همچنین در بیماران که یکی از دغدغه های حال حاضر این شرکت می باشد ، در سطح شهر رشت اقدام به توزیع رایگان شیر و محصولات پروبیوتیک و اقلام در دسترس قابل تهیه از محصولات مورد نیاز این شرکت برای بیمارستان ها و مراکز درمانی و خدماتی نموده و خواهد نمود.
تاکنون طبق برنامه ریزی های انجام شده محصولات مورد نیاز بیمارستان های رازی، امیرالمومنین و آریا در اختیارشان قرار گرفته است و این عمل با هماهنگی های لازم برای دیگر بیمارستان ها نیز در دست اقدام می باشد.
شعار اصلی ما همدلی و همراهی با هم میهنان مان است مانند سایر موارد، زلزله کرمانشاه که کمک های بلاعوض تقدیم مردم آسیب دیده کرمانشاه گردید .

وی اظهار داشت :
طبق اعلام متخصصین، ویروس کرونا یا از طریق دستگاه گوارشی وارد بدن انسان می شود یا از طریق استنشاق مستقیم وارد دستگاه تنفسی خواهد شد که پس از ورود به بدن ۷۲ ساعت زمان داریم که بتوانیم این ویروس را از بدن خود خارج نماییم .
غلامی افزود :
قند و لاکتوز شیر تنها قند طبیعی دنیا است که با مصرف بهینه شیر و لبنیات در ۴ وعده در روز می توانیم ویروس ها را از بدن خود خارج نماییم . شیر دارای ویتامین های A و B6 و D می باشد که سیستم دفاعی بدن و فعالیت های گلبول های سفید در بدن را تقویت می کند و تقویت سیستم ایمنی بدن منجر به حفاظت از ریه ها خواهد شد.

همچنین در پایان افزود :
محصولات پروبیوتیک و همچنین شیر که دارای قند طبیعی می باشد، بیشترین عامل ضد ویروس و ضد باکتری طبیعی است و بیشترین باند شدگی را نسبت به ویروس دارد و از فعال شدن آن جلوی گیری می کند.
من به نوبه خودم از همه افراد جامعه خواهشمندم این روزها دو طوفان بزرگ را ایجاد کنید، یک طوفان مصرف شیر و لبنیات با هر برندی و در هر نوعی و رعایت موازین بهداشتی فردی در سبک زندگی این روزها، و دوم طوفان خنده، حفظ آرامش و روحیه و نشاط برای سلامتی همه مردم این سرزمین .




لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19850

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics