• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
5
منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم: 

مطالبه مردم از مجلس حل مشکل اشتغال و مبارزه با فساد است

  • کد خبر : 19742
  • 14 اسفند 1398 - 13:22
مطالبه مردم از مجلس حل مشکل اشتغال و مبارزه با فساد است
منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس انقلابی‌گری، حل مشکل اشتغال و مبارزه با فساد را از مهم‌ترین مطالبات مردم از مجلس یازدهم دانست و گفت: ناکارآمدی در انتصابات به یکی از مشکلات بزرگ کشور تبدیل شده است.

به گزارش گیلان شهر :جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، ناکارآمدی در انتصابات در سطح ملی و استانی، باندبازی و رفاقت‌بازی را یکی از مشکلات اساسی کشور دانست و اظهار داشت: مردم از مجلس یازدهم انقلابی‌گری، پیگیری مطالبات، حل مشکل اشتغال، مبارزه با فساد در هر شکل و نوعی را انتظار دارند که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ناکارآمدی و عدم توفیق برای ایفای درست نقش نظارتی و سوق پیدا کردن در مسیر سیاست‌های دولت را یکی از ضعف‌های بزرگی که به مجلس دهم آسیب زد دانست و عنوان کرد: یک مجلس کارآمد در عین حالی که با دولت همکاری می‌کند باید بتواند نقش نظارتی خود را به درستی ایفا کند.

کوچکی‌نژاد مبارزه قاطع با مباحثی نظیر رانت‌های اقتصادی و حقوق‌های نجومی را تنها در گرو تقویت بعد نظارتی مجلس خواند و تصریح کرد: مجلس یازدهم اگر می‌خواهد براساس شعارهایی که به مردم داده عمل کرده و بحث‌هایی نظیر اشتغال، تولید، عدالت در پرداختی‌ها و مبارزه با فساد را پیگیری کند باید برای خود استراتژی محکمی را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه در کشور به اندازه کافی قوانین وجود دارد، نظارت بر حسن اجرای قوانین به کمک دیوان محاسبات و سازمان بازرسی را یکی از رسالت‌های وجودی مجلس اعلام کرد و گفت: نمایندگان از طریق پیشبرد بحث تحقیق و تفحص، استیضاح، طرح سؤال و موارد این‌چنینی می‌توانند در مسیر تحقق بعد نظارتی مجلس قدم بردارند.

منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم در صورت عدم توجه به وظیفه نظارتی خود حتماً به مشکل بر می‌خورد تصریح کرد: با توجه به آنکه مجلس یازدهم هنوز شکل نگرفته و تشکیل نشده است نمی‌توانم تحلیل درستی در مورد واکنش و نوع عملکرد آن درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان ارائه دهم.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی که در سایه بی‌تدبیری و ناکارآمدی برخی از مسئولان دولتی پدید آمده در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه مردم است و مجلس یازدهم باید برای رفع آن از تمام توان خود استفاده کند.

وی در پاسخ به این پرسش که ترکیب مجلس یازدهم را چگونه ارزیابی می‌کند نیز اظهار داشت: در اوایل شروع به کار مجلس دهم وقتی خبرنگاری همین پرسش را مطرح کرد بنده گفتم که این مجلس، مجلسی لغزنده است و دیدیدم که در ادامه هم همانطور شد و نتوانست جهت‌گیری مناسبی متناسب با شرایط کشورمان اتخاذ کند.

منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس انقلابی‌گری و پیگیری مطالبات به حق مردم را از جمله وظایف اساسی مجلس یازدهم تلقی کرد و افزود: شفافیت، کارآمدی و مبارزه با فساد شعار انتخاباتی بنده برای ورود به مجلس یازدهم بود که با تمام توان و قدرتم برای تحقق هر چه بیشتر آن تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/۶۱۴/ ز

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19742

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics