• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
6

۲۰۰ تخت دیگر برای بیماران کرونایی در گیلان اضافه می شود

  • کد خبر : 19704
  • 11 اسفند 1398 - 23:23
۲۰۰ تخت دیگر برای بیماران کرونایی در گیلان اضافه می شود
استاندار گیلان از استقرار ۲۰۰ تخت دیگر علاوه بر یک هزار و ۵۰۰ تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال احمر در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش گیلان شهر :ارسلان زارع  روز یکشنبه در دیدار دبیرکل هلال احمر کشور خواستار توجه بیشتر به آموزش همگانی مردم توسط این مجموعه با همکاری نیروهای داوطلب، فعالان اجتماعی و صدا و سیما شد.

وی با اشاره به تلاش های ستودنی این جمعیت در برهه های مختلف زمانی در استان و امدادرسانی های آنان اضافه کرد: تعداد اعضای جمعیت هلال احمر استان نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته که مشارکت بیشتر آنان در ارائه خدمت به مردم مورد انتظار است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای انتقال بیماران با بالگرد هلال احمر مستقر در استان به بیمارستان‌های دیگر در شرایط ضروری تأکید کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار گیلان و مجموعه مدیران ارشد استان در خدمت‌رسانی به مردم گفت: برای اسکان، تب سنجی در مبادی ورودی و نیز فراخوان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای حضور فعالانه در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت و مدیریت ارشد استان، آماده هرگونه همکاری بوده و باجدیت پای کار هستیم.

دکتر محمودرضا پیروی از در اختیار گذاشتن امکانات برای تقویت تخت های درمانی و ملزومات مورد نیاز خبر داد و افزود: تلاش برای آموزش همگانی مردم در جهت رعایت بهداشت فردی یک امر ضروری و بسیار مهم است که در این راستا از هر ابزاری استفاده می کنیم.

 گیلان یکی از کانون های آلوده به ویروس کرنا در کشور است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19704

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics