• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
6

ادغام ۲شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی

  • کد خبر : 19470
  • 03 اسفند 1398 - 21:23
ادغام ۲شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی
در اجرای طرح یکپارچه سازی صنعت آب، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان باهم ادغام شد.

به گزارش گیلان شهر ؛ مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امروز در مراسم تودیع مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در رشت گفت: با مصوبه دولت، طرح یکپارچه سازی صنعت آب در حال اجرا است و بر این اساس شرکتهای آب و فاضلاب روستایی و شهری باهم ادغام و این ۲شرکت در قالب یک شرکت و مدیریت واحد فعالیت خواهد کرد.

حمیدرضا جانباز با بیان اینکه تا پایان امسال تمام شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور با هم ادغام می شوند افزود: این طرح در راستای تحقق اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی، کوچک سازی دولت و ایجاد مدیریت واحد با هدف ارائه خدمات بهتر به مشترکان روستایی و شهری اجرا می شود.
وی بر بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرحها تاکید کرد و گفت: باید طرحهای پیش رو با مشارکت بخش خصوصی و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکان ارائه شود.
معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری گیلان نیز در این نشست گفت: باید با تعامل هر چه بیشتر میان آب و فاضلاب شهری و روستایی بتوانیم گام های مهمی در این حوزه برداریم.
علی اوسط اکبری مقدم افزود: باید بیش از پیش به کیفیت آب آشامیدنی مشترکان شهری و روستایی توجه شود و در زمینه فاضلاب شهری و روستایی نیز اقدامات اساسی انجام شود.
وی به تهدید ورود فاضلاب های صنعتی و خانگی به رودخانه ها اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیتهای موجود و با استفاده از دانش مهندسی،  طرح تصفیه خانه ها را به قید فوریت در دستور کار قرار دهیم.
معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری گیلان بر ارتقای کیفیت آب روستایی نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل فرسودگی شبکه های آبرسانی، کیفیت آب روستاها مطلوب نیست و باید با بازسازی شبکه ها در این راستا گام برداشت.
در پایان این مراسم با تقدیر از محب علی رنج ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، سید محسن حسینی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان نیز هست به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به مدت ۲سال معرفی شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19470

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics