• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان:

اختلال در روند عادی درمان بیماران پذیرفتنی نیست/استنکاف از عمل به وظایف قانونی جرم است

  • کد خبر : 19710
  • 11 اسفند 1398 - 23:40
اختلال در روند عادی درمان بیماران پذیرفتنی نیست/استنکاف از عمل به وظایف قانونی جرم است
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: در بازرسی ها مشاهده شد برخی مطب های خصوصی به دلیل ملاحضات بهداشتی زمان کار خود را کاهش داده اند که علیرغم وضعیت اضطرار شیوع ویروس کرونا، اختلال در روند عادی درمان بیماران پذیرفتنی نیست و استنکاف از عمل به وظایف قانونی جرم بوده و مستوجب اعمال مجازات است.

به گزارش گیلان شهر :فلاح میری گفت ، از سرکشی و بازرسی مستمر تیم های ویژه دادستانی از بیمارستان ها و درمانگاه های سطح استان خبرداد و گفت: اغلب مراکز درمانی دولتی و خصوصی با حداکثر توان و ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

فلاح میری ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشکان، پرستاران و همه کادر درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: در بازرسی ها مشاهده شد برخی مطب های خصوصی به دلیل ملاحظات بهداشتی زمان کار خود را کاهش داده اند که علیرغم وضعیت اضطرار شیوع ویروس کرونا، اختلال در روند عادی درمان بیماران پذیرفتنی نیست و استنکاف از عمل به وظایف قانونی جرم بوده و مستوجب اعمال مجازات است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی بدون وقفه برای کمک به تامین اقلام بهداشتی موردنیاز مراکز درمانی در تلاش است، افزود: با ورود دستگاه قضایی به موضوع صادرات اقلام بهداشتی، روز گذشته از خروج مقادیر زیادی لوازم بیمارستانی شامل ماسک و مواد ضدعفونی از بندر کاسپین ممانعت به عمل آمد.

فلاح میری ادامه داد: اگرچه مجوز صادرات این اقلام از طریق قانونی صادر شده بود اما با توجه به نیاز مبرم استان، طی هماهنگی های به عمل آمده تمام این محموله در مراکز درمانی گیلان توزیع خواهد شد.

دادستان مرکز استان گیلان همچنین از رفع مشکل مالی یکی از واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی در استان در روز جاری خبر داد و گفت: طی نشست مشترک با مدیران این واحد تولیدی و یکی از بانک های استان در محل کارخانه، روند پرداخت منابع مالی موردنیاز برای ادامه روند تولید در این واحد تسهیل شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19710

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics