• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
4

فرماندار رشت به‌دلیل کوتاهی در خدمات‌رسانی در( بحران برف )از مردم عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 19335
  • 24 بهمن 1398 - 0:38
فرماندار رشت به‌دلیل کوتاهی در خدمات‌رسانی در( بحران برف )از مردم عذرخواهی کرد
فرماندار شهرستان رشت ضمن عذرخواهی از مردم این شهرستان به‌دلیل کوتاهی‌ها در امدادرسانی و رفع مشکلات ناشی از بارش برف گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب ۷۰ درصد قطعی برق این شهرستان رفع شود.

به گزارش گیلان شهر ، میرشمس مومنی‌زاده امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به انسداد بسیاری از محورهای شهری و روستایی شهرستان رشت اظهار داشت: با وجود تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با بحران برف بسیاری از محورهای روستایی و شهری شهرستان رشت مسدود شد. 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تعداد زیادی مسافر در جاده امام‌زاده هاشم(ع) و سراوان گرفتار هستند عنوان داشت: با کمک نیروهای امدادی مستقر در محل ۷ هزار بسته خوراکی بین در راه ماندگان توزیع شد و بستر اسکان ۳ هزار نفر نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به قطعی برق در ۸۰ درصد حوزه روستایی و ۶۰ درصد حوزه شهری شهرستان رشت ابراز داشت: در حال حاضر به‌علت بارش یک و نیم متری برف در محدوده امام‌زاده هاشم(ع) و سراوان راه ورود به شهر رشت بسته است.

بیشتر بخوانید
  

*       بارش برف هم اکنون در رشت /تجربه تلخ برف سال ۸۳ گیلان

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان امشب ۷۰ درصد قطعی برق رفع شود تصریح کرد: از همه مردم شریف شهرستان رشت به‌دلیل کوتاهی و نقایص در امداد رسانی و خدمت‌رسانی عذرخواهی می‌کنم.

مومنی‌زاده با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد قطعی برق در حوزه شهری و بخش عمده‌ای از حوزه روستایی در شهرستان رشت برطرف شده است گفت: ۱۰۰ اکیپ عملیاتی در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.

فرماندار شهرستان رشت از نبود تاسیسات ژنراتور و مولد برق در حوزه روستایی خبر داد و ابراز داشت: آب آشامیدنی بیش از ۹۰ روستا قطع شده است اما در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستیم.

انتهای پیام/۶۱۳/ ع

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19335

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics