• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
نماینده ولی فقیه در گیلان

مسئولان اجرایی برای نحوه خدمات‌رسانی‌ در بحران برف از مردم عذرخواهی کنند

  • کد خبر : 19294
  • 23 بهمن 1398 - 20:20
مسئولان اجرایی برای نحوه خدمات‌رسانی‌ در بحران برف از مردم عذرخواهی کنند
نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار عذرخواهی مدیران گیلان از مردم شد و افزد : مردم به ‌دنبال نتیجه عملی نشست های مدیریت بحران گیلان هستند.
به گزارش گیلان شهر ؛ آیت الله فلاحتی در نشست اضطراری بررسی آسیب‌های ناشی از برف استان با بیان اینکه حضور میدانی مسئولان موجب آرامش مردم می‌ شود گفت : با توجه به اینکه بخش اعظم زندگی آپارتمان ‌نشینی وابسته به برق بوده و قطع برق مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است مدیران دستگاه‌های اجرایی قبل از بارش برف باید تمهیدات لازم را می‌اندیشیدند.

وی بر همراهی و پیگیری تمام مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌ رسان برای برطرف کردن مشکلات مردم تاکید کرد و افزود : اعزام سریع اکیپ اداره‌ های خدمات‌ رسان به ویژه برق برای اتصال برق خانه‌های مردم در مناطق مختلف گیلان بسیار مهم است.
امام جمعه رشت تصریح کرد : خانه‌ای که ۲۰ ساعت برق ندارد شرایط برای اهالی آن بسیار سخت است و مدیران گیلان باید بپذیرند انتقاد مردم به‌حق است.
لزوم عذرخواهی مسئولان گیلان از مردم برای کندی خدمات ‌رسانی

آیت‌الله فلاحتی افزود : اینکه مردم و مسافران ۲۲ ساعت در جاده سراوان تا رشت بمانند خجالت ‌آور است و این عمق آسیب های ناشی از برف را نشان می‌دهد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به مسدود شدن محور ورودی رشت از مسیر رودبار تا رستم آباد گفت : مدیران باید از قبل گلوگاه‌های آسیب‌ پذیر استان را شناسایی کنند و تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه کاغذ بازی‌های اداری مردم را به تنگ آورده است افزود : تنها اعتبارات برای رفع مشکلات کافی نیست و باید برای مدیریت حوادث غیر مترقبه در دستگاه‌های خدمات ‌رسان اتاق اندیشه ‌ورز تشکیل شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به بازتاب حضور مردم گیلان به ‌ویژه شهر رشت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن زیر بارش برف شدید در عرصه کشوری و جهانی اشاره کرد و افزود : حضور ملت ایران در این عرصه برای ما عزت ‌آفرین شده و باید قدردان مردم باشیم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19294

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics