• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
5

گیلان قهرمان مسابقات سپک تاکرای کشور شد

  • کد خبر : 19239
  • 21 بهمن 1398 - 17:08
گیلان قهرمان مسابقات سپک تاکرای کشور شد
تیم سپک تاکرای گیلان برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش گیلان شهر مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: مرحله پایانی رقابت های سپک تاکرای لیگ برتر کشور در زنجان برگزار و در نهایت تیم گیلان با اقتدار و با برتری برابر همه رقبای خود  قهرمان شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: تیم سپک تاکرای اداره وزش و جوانان گیلان  به نمایندگی از استان با حضور در این رقابت ها ، در دیدار پایانی با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم زنجان به برتری رسید تا مقام قهرمانی این مسابقات را برای دومین سال متوالی کسب کند.

وی ادامه داد: تیم سپک تاکرای گیلان که به همراه تیم میزبان از وجود بازیکنان و مربیان تیم ملی برخوردار بودند در دیدار نهایی بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم گیلان با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۹ حریف خود را شکست داد تا با اقتدار مقام قهرمانی را تصاحب کند.

وی بیان کرد: امیر خانی، پدرام خداداده ، فرشاد کایکانی ، حسن علیزاده ، مهرداد جعفری و علیرضا بیاتی اعضای تیم سپک تاکرای گیلان را در رقابت های قهرمانی لیگ برتر کشور تشکیل می دادند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین پیام شیرعلی و رضا رستمی به عنوان مربی و سیدمجتبی میرمحمدعلیپور به عنوان سرپرست تیم سپک تاکرای گیلان را در رقابت های لیگ برتر کشور همراهی می کردند.

سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که به‌ جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود که این رشته از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.والیبال با پا هم نام دیگری است که به این ورزش داده‌اند.

مسابقات بین‌المللی سپک تاکرا زیر نظر فدراسیون جهانی سپک تاکرا و مسابقات قهرمانی جهان با عنوان جام پادشاهی هر سال در بانکوک برگزار می‌شود که این رشته در برنامه مسابقات بازی‌ های آسیایی و بازی‌های آسیایی داخل سالن هم قرار دارد. 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19239

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics