• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
11
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

سیاسیون در عزل و نصب‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان دخالت نکنند

  • کد خبر : 19159
  • 20 بهمن 1398 - 12:20
سیاسیون در عزل و نصب‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان دخالت نکنند
رشت- نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر عدم دخالت سیاسیون در حوزه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی، گفت: سیاسیون در عزل و نصب‌های دانشگاه دخالت نکنند.

به گزارش گیلان شهر ، حجت الاسلام علی اسماعیلی صبح یکشنبه در مراسم ستادی دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی در سالن همایش مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س)، اظهار کرد: حضور برخی سیاسیون روند حرکت حوزه درمانی دانشگاه را کند می‌کند.

وی با تأکید بر عدم دخالت سیاسیون در حوزه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی، افزود: دخالت‌های نادرست سیاسیون زحمت پرسنل این دانشگاه که با جان مردم سرو کار دارند هدر می‌دهد که از آنها خواسته می‌شود دانشگاه را وارد بازی‌های سیاسی خود نکنند.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه منتسب دولتی هستند که مردم به آن رأی داده است، گفت: سیاسیون با دخالت‌های نابجا، گاهاً تهدید و سفارش در عزل و نصب‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در امور مربوط به دانشگاه دخالت نکنند و اجازه بدهند دانشگاه روند کاری خود را به دور از بازی‌های سیاسی و جناح انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه استان گیلان پشت ظاهر سرسبز خود دارای محرومیت و مظلومیت‌های بسیار زیادی است، افزود: سیاسیون از هر حزب و جناحی که هستند به مسئولین و اساتید دانشگاه اعتماد و برای عزل و نصب‌ها فشار وارد نکنند و سبب ناامیدی مردم از نظام نشوند.

کد خبر ۴۸۴۸۴۲۱
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19159

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics