• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
6
مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد

آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی از فردا

  • کد خبر : 19096
  • 15 بهمن 1398 - 15:19
آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی از فردا
 مدیر حج و زیارت گیلان از آغاز پیش‌ثبت‌نام زائران گیلانی عتبات عالیات ویژه نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی ویژه اعزام از ۲۴ اسفندماه ۹۸ لغایت ۳۰ فروردین‌ماه ۹۹ است.

به گزارش گیلان شهر : مدیر حج و زیارت گیلان از آغاز پیش‌ثبت‌نام زائران گیلانی عتبات عالیات ویژه نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی ویژه اعزام از ۲۴ اسفندماه ۹۸ لغایت ۳۰ فروردین‌ماه ۹۹ است.

حسن فعال در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز پیش‌ثبت‌نام زائران گیلانی عتبات عالیات ویژه نوروز ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: زائران می‌توانند از فردا،‌ ۱۶ بهمن‌ماه لغایت ۲۵ بهمن‌ماه جاری به سامانه پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات به آدرس «https://atabat.haj.ir» مراجعه و پس از نام‌نویسی و ثبت اطلاعات مربوطه کد رهگیری دریافت کنند.

وی ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی را ویژه اعزام از ۲۴ اسفندماه ۹۸ لغایت ۳۰ فروردین‌ماه ۹۹ دانست و افزود: متقاضیانی که مبادرت به ثبت‌نام گروهی ۳۵ نفره می‌کنند، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود، گروه مذکور حذف شده و در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه سفارت عراق برای صدور روادید اصل گذرنامه زائران را دریافت می‌کند، گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات حتما گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار تا تاریخ تشرف داشته باشند.

فعال اضافه کرد: سازمان حج و زیارت جهت ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش‌ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

وی از اعلام نتایج قرعه‌کشی در سامانه پیش‌ثبت‌نام خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیانی که امکان دسترسی به اینترنت ندارد، می‌توانند جهت پیش‌ثبت‌نام به ۵۳ دفتر خدمات زیارتی گیلان در ۱۲ شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19096

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics