• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
7
فرماندار رشت خبر داد؛

مشارکت ۱۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس رشت

  • کد خبر : 18990
  • 05 بهمن 1398 - 14:29
مشارکت ۱۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس رشت
میرشمس مومنی زاده گفت: ۱۰ هزار نفر با حضور در ۵۴۰ شعبه در فرایند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم مشارکت می‌کنند.
به گزارش گیلان شهر ، میرشمس مومنی زاده، فرماندار رشت با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شرایط حساس کشور و توطئه‌های شوم دشمنان، گفت: انتخابات نماد مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی و نماد مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است.

او، با بیان اینکه ۴۰ سال از انقلاب گذشته و در این مدت هرگز و در هیچ شرایطی انتخابات تعطیل نشده است، افزود: انتخاب صحیح نقش به‌سزایی در تعیین سرنوشت کشور و مردم خواهد داشت.

فرماندار رشت، با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته از سوی ستاد انتخابات شهرستان در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و بی دغدغه، گفت: ۵۴۰ شعبه در شهرستان رشت برای اخذ آرا مردم تعیین شده است.

مومنی زاده، با بیان اینکه ۷ کمیته در قالب ستاد انتخابات شهرستان رشت، برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات را عهده دار است، افزود: ۱۰هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت، فعال هستند.

او، با تاکید بر لزوم قانونمداری و پرهیز کاندیدا‌ها از تخریب و توهین به یکدیگر، خطاب به آنان توصیه کرد: رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه امور خویش قرار داده و با پرهیز از هر گونه حاشیه، برنامه‌هایشان را به مردم ارائه دهند.

فرماندار رشت، با بیان اینکه انتخابات عرصه بسیار مهم و به‌نوعی تعیین سرنوشت مردم است، تصریح کرد: فرد و فرد مردم تاثیر به سزایی در انتخابات داشته و از همه می‌خواهم در انتخابات مشارکت داشته و فرد توانمند و انقلابی را با آگاهی انتخاب کنند. 

انتهای پیام/م.ع

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics