• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
3
علی دایی یا امیرقلعه نویی؟

شمارش معکوس برای اعلام نام سرمربی تیم ملی

  • کد خبر : 19002
  • 05 بهمن 1398 - 21:43
شمارش معکوس برای اعلام نام سرمربی تیم ملی
با حرف های امروز شیعی، عضو هیات رئیس و وعده ای که بهاروند، سرپرست فدراسیون داده، این هفته بالاخره تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.

به گزارش “گیلان شهر ه”، پروژه انتخاب مربی تیم ملی همچنان ادامه دارد. در روزهای گذشته صحبت از توافق با جانی دی بیاسی مربی سابق تیم ملی آلبانی به میان آمده بود. در حالی که این مربی ایتالیایی تاکید می کند که از طرف فدراسیون با او مذاکراتی انجام شده اما امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام می کند که دی بیاسی گزینه مربیگری تیم ملی نیست.


وقتی نام دی بیاسی به عنوان یکی از گزینه های تیم ملی مطرح شد، این پرسش پیش آمده بود چرا وقتی نیت به عقد قرارداد با مربی خارجی داریم چرا برانکو به ایران نیاید؟ به خصوص که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در زمان ریاست مهدی تاج توافق کرده بودند در صورت تمایل برای همکاری با مربی خارجی برانکو جذب شود به این خاطر که ما فرصت کوتاهی تا شروع بازی های دور برگشت داریم و برانکو از فوتبال و فوتبالیست های ایرانی شناخت کافی دارد. اما مربی سابق پرسپولیس پیش از اینکه رسماً مربی تیم ملی انتخاب شود، با تیم ملی عمان قرارداد بست و همانجا هم به این نکته اشاره کرد که تیم ملی فوتبال ایران تصمیم به جذب مربی داخلی دارد.


طرح دوباره حضور مربی خارجی در تیم ملی نکته ای بود که حیدربهاروند در برنامه فوتبال برتر به آن اشاره کرد و گفت هنوز حضور مربی خارجی در تیم ملی منتفی نشده است. امیر قلعه نویی و علی دایی هم گفته اند مذاکره ای از سوی فدراسیون فوتبال با آنها صورت نگرفته است و به نوعی می شود گفت انتخاب سرمربی تیم ملی تبدیل به یک معما شده بود اما حرف های امروز عضو هیات رئیسه فدراسیون به معنای خروج تمام گزینه های خارجی از کاندیداهای مربیگری تیم ملی است و تیم ملی ایران دور برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را با مربی ایرانی سپری خواهد کرد. شیعی دراین باره گفته که هیات رئیسه فدراسیون تصویب کرده مربی آینده تیم ملی، ایرانی باشد.

با این اوصاف، نیمکت تیم ملی به یکی از دو گزینه ای می رسد که مدتهاست در اطراف آن ها شایعاتی مرتبط با تیم ملی وجود دارد؛ امیر قلعه نویی و علی دایی. از میان این دو گزینه، قلعه نویی در سپاهان مشغول به کار است ولی دایی هیچ تیمی ندارد. اینکه کدام یک از این دو نفر (که هر دو سابقه سرمربیگری در تیم ملی را دارند) در نهایت از فیلتر فدراسیون عبور می کنند، سوالی است که تا دو سه روز دیگر جواب آن مشخص می شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19002

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics