• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
3

اهدای ۵۰۰ فقره اسناد املاک علوی، به متصرفین واجد شرایط اراضی بنیاد در استان گیلان

  • کد خبر : 19105
  • 16 بهمن 1398 - 19:42
اهدای ۵۰۰ فقره اسناد املاک علوی، به متصرفین واجد شرایط اراضی بنیاد در استان گیلان
مراسم اهدای 500 فقره اسناد املاک علوی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مهندس سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد

به گزارش گیلان شهر : مرتضی حسن‌پور، مدیرکل اموال و املاک گیلان در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز ۵۰۰ فقره اسناد املاک علوی با دستور مهندس فتاح رئیس محترم بنیاد مستضعفان کشور و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به متصرفین اراضی بنیاد که وفق مقررات، واجد شرایط بودند اهدا شد.

وی ارزش سندهای اهداشده را ۵۵۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون ۶۴۰۰ فقره سند به مردم گیلان باارزش بیش از ۲۶۰۰ میلیارد ریال واگذارشده است.

مدیرکل اموال و املاک گیلان از انعقاد قرارداد برون‌سپاری برای تشکیل پرونده‌های متصرفین اراضی علوی و شبه علوی در حوزه شرق گیلان و همچنین شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و تالش توسط سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان خبر داد و افزود: طی این برون‌سپاری، متصرفین هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد و مسئولیت تشکیل پرونده و نقشه‌برداری اراضی بر عهده بنیاد مستضعفان خواهد بود.

مهندس اسدی، مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک گیلان نیز در این مراسم واگذاری اراضی بنیاد علوی به نیازمندان را جزو افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: بسیاری از املاک علوی جزو تصرفات اشخاص بود که باید به مردم نیازمند که حق قانونی آن‌ها است اختصاص یابد.
وی تصریح کرد: انتظار داریم اراضی که در اختیار متصرفین قرار دارد تعیین تکلیف شده و به نیازمندان واقعی واگذار شود تا فاصله طبقاتی جامعه، کاهش یابد.

در این مراسم به‌صورت هم‌زمان در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مهندس فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ۷۰۰۰ فقره اسناد املاک علوی در استان‌های گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی، اهدا گردید.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=19105

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics