• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

زمینه سرمایه‌گذاری در مرزهای مشترک ایران و آذربایجان فراهم است

  • کد خبر : 18897
  • 30 دی 1398 - 20:39
زمینه سرمایه‌گذاری در مرزهای مشترک ایران و آذربایجان فراهم است
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پس از اتمام نشست مشترک مرزبانان ایران و آذربایجان گفت: مرزهای مشترک ایران و جمهوری آذربایجان بسیار آرام بوده و زمینه برای هرگونه سرمایه‌گذاری در مناطق مشترک مرزی فراهم است.

به گزارش گیلان شهر ، سردار قاسم رضایی ظهر امروز پس از اتمام نشست مشترک مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نشست خبری اظهار کرد: روابط خوبی بین مرزبانان دو کشور برقرار است و دراین‌خصوص نشست‌های مشترکی تأثیرگذاری برگزار می‌شود. 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نشست‌های سالانه با مرزبانان جمهوری آذربایجان را در باکو، تهران و شهرهای مرزی ازجمله آستارا عنوان کرد و گفت: تاکنون معضلی در مرزهای مشترک ایران و جمهوری آذربایجان گزارش یا مشاهده نشده است.  

وی نشست امروز مرزبانان ایران و جمهوری آذربایجان را خوب و سازنده ارزیابی کرد و افزود: مسائل روز منطقه، چگونگی تعامل و روابط در مرزها و شرایط منطقه با توجه به حضور نیروهای نظامی در جنوب آسیای غربی در نشست امروز مرزبانان دو کشور بررسی و موردمطالعه قرار گرفت. 

رضایی وحدت و ایجاد تعامل سازنده بین دو کشور را ماحصل نشست امروز مرزبانان ایران و جمهوری آذربایجان دانست و افزود: مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بسیار آرام بوده و زمینه برای هرگونه سرمایه‌گذاری در مناطق مشترک مرزی فراهم است. 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک ایران و جمهوری آذربایجان را بیش از ۷۵۰ کیلومتر با چهار دروازه فعال مرزی دانست و گفت: روزانه بین هفت تا هشت‌هزار نفر از مرزهای مشترک ایران و جمهوری آذربایجان تردد می‌کنند. 

وی با بیان اینکه نشست سه‌جانبه بین مرزبانان جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه ماه‌های آینده در تهران برگزار می‌شود، افزود: به هیچ دشمن و بدخواهی اجازه نخواهیم داد به روابط حسنه و سازنده بین ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه خدشه وارد کند.  

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics