• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5
استاندار گیلان مطرح کرد

آرامش مردم در بازار دستاورد توزیع منظم کالا

  • کد خبر : 18672
  • 08 دی 1398 - 19:47
آرامش مردم در بازار دستاورد توزیع منظم کالا
زارع در ادامه به پویش درج قیمت با عنوان کالای بدون قیمت نخریم اشاره کرد و گفت: این پویش موجب رعایت حقوق مصرف کنندگان می شود و انتظار دارم گیلان در مشخص بودن قیمت کالا از استان های پیشتاز کشور باشد.

گیلان شهر /گیلان استاندار گیلان گفت: با توزیع منظم در کالاها توسط شرکت های پخش شاهد آرامش مردم برای تهیه اقلام مورد نیازشان در بازار هستیم و خواهیم بود.   

ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان که در یکی از شرکت های پخش رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه شرکت های پخش در چگونگی شبکه توزیع کالای استان نقش موثری دارند، گفت: دولت اهتمام دارد در شرایط سخت تحریم که ظالمانه به کشور ما تحمیل شده است، کمترین لطمات به مردم وارد شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در استان نیز این است که در تامین نیاز مایحتاج مردم کمترین مشکلات را داشته باشیم، افزود: با عزم عمومی می توانیم گامهای موثری در جهت بهبود معیشت برداریم.

زارع ادامه داد: هر هفته در استان جلسات تنظیم بازار تشکیل می شود تا با همکاری مردم امور بازار به خوبی پیش برود و تاکنون به خوبی کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده و برای شب عید هم هیچ گونه نگرانی نداریم.

استاندار گیلان تصریح کرد: ما هرچقدر  از بابت تامین و اطمینان بخشی برای انظباط در توزیع مطمئن باشیم، موجبات بستر آرامش مردم  برای تهیه اقلام موردنیازشان نیز بهتر فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت مردم برای مصرف استفاده از کالاهای ایرانی و به خصوص کالاهای گیلانی باشد.

زارع با بیان اینکه بیش از چهار هزار نفر حلقه واسط بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان در گیلان هستند، گفت: شیوه و روش شبکه توزیع و بازار در دنیا به سمت فروشگاه های بزرگ رفته است و شاهد هستیم که کیفیت بخشی و کاهش قیمت نیز از خصوصیات خوب این فروشگاه ها است.

وی افزود: از شرکت پخش انتظار داریم تا با پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی، زمینه تثبیت و اشتغال استان را بیش از پیش فراهم کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: گیلان در تولید بسیاری ار محصولات نظیر گوشت سفید نه تنها خودکفا است بلکه صادرات نیز دارد و شرکت های پخش در معرفی تولیدات گیلان به سایر استان ها می توانند نقش موثری ایفا کنند.

زارع از تولیدکنندگان و شرکت های پخش و بسته بندی خواست تا ذائقه مشتریان را مورد نظر بگیرند تا هر روز بتوانند بازارهای بیشتری را برای تولیدات استان کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه ارائه کالای باکیفیت با قیمت مناسب در گیلان به گردشگران موجب می شود که هر روزه بر تعداد گردشگران استان افزوده شود، گفت: شرکت های پخش نیز به گونه ای برنامه ریزی کنند تا همواره کالا به وفور در خدمت مصرف کنندگان قرار بگیرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه گرانی بنزین هیچ گاه نباید بهانه ای برای گران شدن کالاها باشد، افزود: با نظارت هایی که صورت گرفت، با تعداد نادری که قصد تخطی داشتند برخورد شد.

وی در ادامه به پویش درج قیمت با عنوان کالای بدون قیمت نخریم اشاره کرد و گفت: این پویش موجب رعایت حقوق مصرف کنندگان می شود و انتظار دارم گیلان در مشخص بودن قیمت کالا از استان های پیشتاز کشور باشد.

انتهای پیام 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18672

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics