• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
6

درخواست استاندار گیلان از وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان های آماده افتتاح تالش و لنگرود

  • کد خبر : 18567
  • 05 دی 1398 - 11:24
درخواست استاندار گیلان از وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان های آماده افتتاح تالش و لنگرود
نماینده عالی دولت در استان گیلان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست بیمارستان های آماده افتتاح در شهرستان های تالش و لنگرود را تجهیز کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع شامگاه چهارشنبه در دیدار محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، با اشاره به اقدامات اثربخش دولت به ویژه در حوزه عمران و شهرسازی اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن با اقبال خوبی همراه بود و شرایط و الزامات اعلام شده، موجب شد افرادی با نیاز واقعی در این طرح ثبت نام کنند.

دکتر زارع با اشاره به طرح های عمرانی در حال اجرا در گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان لنگرود با ۹۵ درصد و بیمارستان تالش با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی از نظر ساختمانی آماده شده اند، ضروریست که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به تجهیز این دو بیمارستان اقدام کند تا شاهد بهره‌برداری از این طرح ها تا پایان سال جاری باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار با بیان اینکه عزم دولت تحقق توسعه کشور و عدالت در تسهیلات است، گفت: در گیلان پروژه های خوبی در دست اجراست که بیمارستان های تالش، لنگرود و لاکان رشت از نمونه های آن است.

وی به پروژه بیمارستان لنگرود نیز اشاره و اضافه کرد: این بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

علیزاده به روند اجرای پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت اشاره کرد و گفت: این پروژه که از بزرگترین بیمارستان های عمومی استان است، هم اکنون ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .



لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18567

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics