• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
استاندار گیلان

استفاده از توانمندی صنایع دریایی برای اشتغال در گیلان

  • کد خبر : 18495
  • 03 دی 1398 - 19:37
استفاده از توانمندی صنایع دریایی برای اشتغال در گیلان
استاندار گیلان گفت: باید از توانمندی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برای ایجاد اشتغال در گیلان استفاده کرد.

به گزارش گیلان شهر  ارسلان زارع در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به رویکرد دولت برای توسعه پایدار با نگاه حفظ محیط زیست ، گفت : با توجه به سهم ۸۸۵ میلیارد تومانی گیلان در استفاده از تسهیلات کم بهره به ویژه در بخش گردشگری فرصت های مناسبی پیش روی اشتغال گیلان است که باید از آن بهره برد.

وی به ظرفیت های مختلف گیلان در بخش های ، اقتصادی و مواهب طبیعی اشاره  کرد و افزود: وجود این ظرفیت ها به ویژه در بخش گردشگری برای افزایش اشتغال و درآمد سرانه مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
استاندار گیلان به فرصت های گوناگون برای رشد و توسعه بخش گردشگری دریایی استان نیز اشاره کرد و گفت : پهنه های آب بندان گیلان هم در کنار نقشی که در بخش کشاورزی و توسعه ایفا می کند ، به عنوان مولفه مهم توسعه صنعت گردشگری می تواند مورد توجه باشد.
رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار با برشمردن توانمندی های مختلف این صنایع در ساخت شناورهای مختلف و خدمات بهینه پس از فروش ، گفت : پیشینه علمی و تخصصی مناسب و زیرساخت های آماده سازمان صنایع دریایی فرصتی مناسب برای ورود به عرصه صنعت گردشگری دریایی و فعالیت موثر در این حوزه است.
امیر دریادار رستگاری ، با اشاره به فعالیت صنایع دریایی شهید تمجیدی در بندرانزلی گفت : بیش از ۲۰۰ نفر در این مرکز شاغل هستند که حدود ۹۳ درصد آن را متخصصان و کارکنان بومی گیلان تشکیل می دهند.
معاون وزیر دفاع همچنین به ناوچه دماوند در این مرکز هم اشاره کرد و افزود : ساخت بدنه این ناوچه به اتمام رسیده و تجهیزات مختلف آن در حال نصب است.


لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18495

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics