• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
11

درخشش کشتی گیر گیلانی

  • کد خبر : 18366
  • 26 آذر 1398 - 12:49
درخشش کشتی گیر گیلانی
کشتی گیر جوان گیلانی به مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی راه یافت.

به گزارش گیلان شهر ، مرتضی ورزلدوست، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که در تهران برگزار شد، سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر ملی پوش گیلانی در وزن ۸۲ کیلوگرم با شایستگی مقام قهرمانی را تصاحب کرد.

سید محمد چوبچیان با درخشش در رقابت‌های انتخابی جام جهان پهلوان تختی، جواز حضور در این رقابت‌های مهم را به دست آورد.

او افزود: مهران داداشی دیگر کشتی گیر گیلانی حاضر در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جام تختی نیز در وزن ۷۲ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت توانست رتبه هشتم این وزن را به خود اختصاص دهد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جام جهان پهلوان تختی، برترین کشتی گیران از استان‌های مختلف کشور در تهران با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر جواز حضور در رقابت‌های بین المللی جام تختی را کسب کردند.

ورزلدوست در پایان تصریح کرد: در رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جام جهان پهلوان تختی، برترین کشتی گیران از استان‌های مختلف کشور در تهران با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر جواز حضور در رقابت‌های بین المللی جام تختی را کسب کردند.

او در پایان تصریح کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از روز دوم بهمن ماه سال جاری با حضور زبده‌ترین کشتی گیران فرنگی کار ایران و چند کشور خارجی به مدت سه روز در شهر شیراز برگزار می‌شود که امیدواریم سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر ملی پوش گیلانی یا درخشش در این رقابت‌های مهم موفق شود مقام درخوری را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18366

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics