• امروز : دوشنبه - ۵ آبان - ۱۳۹۹
  • برابر با : 10 - ربيع أول - 1442
  • برابر با : Monday - 26 October - 2020
1
دکتر مصطفی سالاری در زنجان اعلام کرد:

تسویه کامل بدهی‌های سال ۹۷ تامین اجتماعی به مراکز درمانی تا ۲ هفته آینده

  • کد خبر : 18239
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
تسویه کامل بدهی‌های سال ۹۷ تامین اجتماعی به مراکز درمانی تا ۲ هفته آینده
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تسویه کامل بدهی‌های سال 97 تامین اجتماعی به مراکز درمانی تا 2 هفته آینده خبر داد و افزود: تا کنون بیش از نصف بدهی‌های سال جاری نیز پرداخت شده است.
به گزارش گیلان شهر از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در شورای اداری مشترک بیمه و درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه الکترونیکی شدن ارائه خدمات، اولویت سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: برای اجرای مطلوب و الکترونیکی شدن خدمات اگر لازم باشد برون سپاری نیز باید انجام شود.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از هیچ کاری برای بهبود شرایط کاری کارکنان سازمان دریغ نمی کنیم، اظها داشت: نسبت هزینه پشتیبانی تامین اجتماعی به گردش مالی آن در کشور که شامل هزینه های جاری و حقوق کارکنان می شود، نسبت بسیار پایینی است.

وی با بیان اینکه بالا بودن تعداد پرونده های تامین اجتماعی در دیوان عدالت عدالت اداری، امری طبیعی است، اظهار داشت: ۲۵ درصد موضوع پرونده ها مربوط به افزایش مرخصی زایمان از ۶ به ۹ ماه است که تامین اجتماعی بر اساس قانون، هزینه سه ماه اضافه شده را پرداخت نمی کند چرا که دولت متعهد به تامین هزینه پرداخت این مدت شده است.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود به فراخوان طرح مدیران آینده در این سازمان اشاره کرد و گفت: در این فراخوان ۱۱ سطح شغلی مشخص شده است و متقاضیان می توانند سه مورد را انتخاب کنند.

وی افزود: آزمون کتبی طرح مدیران آینده ۲۷ دی ماه امسال توسط سازمان سنجش برگزار می شود.
تسویه کامل بدهی‌های سال 97 تامین اجتماعی به مراکز درمانی تا 2 هفته آینده / بیش از نصف بدهی سال جاری پرداخت شده است

سازمان تامین اجتماعی مصمم است که مطالبات مراکز درمانی را پرداخت کند

هادی زبده شیرکوهی، معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه سازمان مصمم است موضوع مطالبات مراکز درمانی را پرداخت کند، گفت: هدف ما این است دفترچه های درمان مخاطبان، اعتبار کافی و وافی را پیدا کند.

زبده شیرکوهی افزود: رویکرد سازمان  تامین اجتماعی کیفی سازی و غیر حضوری کردن خدمات است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.