• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
4

چهره‌های سیاسی سرشناس ثبت‌نام‌کننده امروز انتخابات مجلس در استان چه کسانی بودند؟

  • کد خبر : 17984
  • 12 آذر 1398 - 16:41
چهره‌های سیاسی سرشناس ثبت‌نام‌کننده امروز انتخابات مجلس در استان چه کسانی بودند؟
چهره‌های سیاسی سرشناسی اعم از معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و معاون سابق استاندار گیلان صبح تمروز در رشت برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند.

به گزارش گیلان شهر ، در سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در رشت تاکنون ۸ نفر که تعدادی از آنها از چهره‌های سیاسی سرشناس نیز هستند نام‌نویسی کردند.

اسماعیل سرائی،  معاون سابق توسعه پایدار و محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از چهره‌های سرشناسی بود که صبح امروز با حضور در فرمانداری رشت اقدام به ثبت‌نام کرد.

سید محمد احمدی فرماندار سابق شهرستان رشت، رودبار و لاهیجان و معاون سابق اقتصادی استاندار گیلان نیز نام‌نویسی کرد.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام سید رضا مطهری کاندیدای سابق انتخابات مجلس نیز از دیگر چهره‌های شناخته شده‌ای بود که صبح امروز با حضور در فرمانداری شهرستان رشت اقدام به ثبت‌نام کرد.

موسی طیارزاده به‌عنوان نخستین کاندیدای روحانی و شاپور مرحبا نماینده ادوار آستارا در مجلس نیز از دیگر چهره‌های سیاسی شناخته شده برای مردم این شهرستان هستند که سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مربوطه اقدام به نام‌نویسی کرد.

اسماعیل حدیدی، جواد محجوب گشت رودخانی و سامره عاشوری نیز از افرادی هستند که با حضور در حوزه انتخابیه شفت و فومن و با ارائه مدارک مربوطه اقدام به ثبت‌نام در انتخابات مجلس کردند.

در حوزه انتخابیه شهرستان بندرانزلی نیز مریم صیاد دلشادپور، احمد دنیا مالی و مهدی شیرین‌کام از افرادی بودند که با حضور در فرمانداری این شهرستان مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.


لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics