• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
2
استاندار گیلان:

رونق اقتصادی در گرو تداوم فعالیت های تولیدی جامعه کارگری است

  • کد خبر : 17959
  • 11 آذر 1398 - 13:03
رونق اقتصادی در گرو تداوم فعالیت های تولیدی جامعه کارگری است
استاندار گیلان در دیدار با اعضای تشکل های کارگری استان، دولت را حامی کارگران خواند و رونق اقتصادی را در گرو تداوم فعالیت های تولیدی جامعه کارگری عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع در نشست با اعضای تشکل های کارگری استان اظهار داشت:  جامعه کارگری از دوران دفاع مقدس تاکنون همواره همگام با نظام اسلامی ایران بوده و در اداره کشور نقشی انسجام بخش و یکپارچه ایفا کرده است.

وی کارگران را ثروت ملی کشور خواند و گفت: جامعه کارگری همواره برای چرخه تولید و توسعه استان و کشور تلاش می کند و این کوشش پرثمر، ستودنی است.

زارع به گردهمایی سالانه دبیران و هیات های اجرایی خانه کارگر سراسر کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لنگرود طی آبانماه گذشته اشاره کرد و افزود: برپایی این گردهمایی با حضور مقام های عالی دولتی، بیانگر آن است که دولت رسیدگی به امور کارگران و حل مشکلات این قشر زحمتکش جامعه را از اولویت های خود می داند و حامی آنان است.

استاندار گیلان تاکید کرد: تشکل های کارگری باید مشکلات خود را شناسایی و به نهادهای متولی منعکس کنند تا جامعه کارگری به‌عنوان مجموعه ای که نبض واحدهای صنعتی و تولیدی را در دست دارد ؛ همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

وی رونق اقتصادی را در گرو تداوم تولید و فعالیت های جامعه کارگری دانست و تصریح کرد: ایجاد خلل در بخش کارگری بر تمامی ارکان جامعه تاثیر می گذارد و بر این مبنا همه باید برای تحکیم این زنجیره همت کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به توطئه ها و اقدامات دشمنان علیه ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: یکی از نمونه های توطئه دشمنان، جنگ اقتصادی است که بیشتر از قبل آشکار شده اما ملت ما همواره در برابر این فشارها مقاومت کرده اند .

 وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم توجه به امر آموزش نیروی انسانی و پیگیری مشکلات صنفی کارگران، خواستار تعامل و تلاش جامعه کارگری در ادامه راه مدیریت و حل مشکلات کشور شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17959

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics