• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
5
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در جلسه معرفی وحید پورحضرت به عنوان فرماندار ماسال

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از راه‌های ایجاد امنیت است

  • کد خبر : 17942
  • 10 آذر 1398 - 14:29
رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از راه‌های ایجاد امنیت است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: یکی از راه‌های مهم ایجاد آرامش و امنیت، پیگیری مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ آرش فرزام‌صفت غروب شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال با اشاره به اینکه امروز کشور در وضعیت خاص اقتصادی قرار دارد که در واقع مصداق جنگ نرم است، افزود: این وضعیت اقتصادی تمام شرایط جنگ نابرابر را دارد و فشار شدیدی که مردم متحمل می‌شوند ناشی از یک شرایط ناجوانمردانه‌ای است که دشمن به کشور تحمیل کرده است.

فرزام‌صفت با بیان اینکه در این شرایط باید مدیریت و پیشبرد با اتکای به روش سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، خود را به منصه ظهور برساند، گفت: باید از کمترین امکانات بیشترین بهره‌برداری را انجام داد و امور را آنطور که شایسته است به انجام رساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان تصریح کرد: به برگزاری انتخابات نزدیک هستیم و اهتمام تمامی کارگزاران دولت و همه کسانی که دل در گرو این کشور دارند، امنیت و آرامش است که باید در این ایام پررنگ‌تر از گذشته برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مهم ایجاد آرامش و امنیت، پیگیری مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم در این شرایط سخت است، خاطرنشان کرد: از فرمانداران به جد می‌خواهیم که با وجود برگزاری انتخابات، از ساماندهی مسایل اقتصادی مردم غافل نشود.

فرزام‌صفت با بیان اینکه اگر اعتقاد داریم مردم باید پای صندوق‌های رای بیایند باید به مسائل اقتصادی آنها توجه شود، اظهار کرد: پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی با تلاش بدست می‌آید و انتظار می‌رود فرمانداران از این امر مهم غفلت نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه شهرستان ماسال ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه های گردشگری، کشاورزی و … دارد، افزود: انتظار می‌رود فرماندار با همکاری ادارات، این شهرستان را به شایستگی که سزاوار آن است ، برسانند.

وی با بیان اینکه رعایت بی‌طرفی در بحث انتخابات سرلوحه مسئولان باشد، افزود: انتخابات عرصه‌ای است که تک تک رفتارها زیر نظر مردم است.

در پایان این جلسه وحید پورحضرت به عنوان فرماندار ماسال معرفی شد.





لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics