• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
3
استاندار گیلان در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناوری و فن بازار مطرح کرد؛

حمایت از فعالیت های پژوهشی، موجب رونق تولید ملی می شود

  • کد خبر : 18197
  • 20 آذر 1398 - 23:42
حمایت از فعالیت های پژوهشی، موجب رونق تولید ملی می شود

استاندار گیلان حمایت از فعالیت های پژوهشی را موجب رونق تولید ملی دانست و مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فن بازار را کاربردی کردن ایده ها و خلاقیت های جوانان و نخبگان ذکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلانشهر تر ارسلان زارع غروب چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان در جمع خبرنگاران، با قدردانی از فعالیت های پژوهشگران و نخبگان جوان استان اظهار داشت: ارتقاء و گسترش فعالیت های پژوهشی در رونق و توسعه استان موثر است.

وی افزود: در این نمایشگاه نمونه های پژوهشی بسیار خوبی توسط دانش آموزان مشاهده شد که بیانگر توانمندی آنان در عرصه های علمی، آموزشی و پژوهشی است.

نماینده عالی دولت در گیلان توجه به دستاوردهای پژوهشی نوجوانان و جوانان را زمینه ساز پیشرفت و توسعه عنوان و تصریح کرد: مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه، کاربردی کردن ایده ها و خلاقیت های جوانان و نخبگان است و فرصتی را برای تحقق اهداف آنان و همچنین صنعتی کردن پژوهش ها فراهم می سازد.

وی با بیان اینکه در جهت توسعه، تجاری‌سازی و عملیاتی کردن فعالیت‌ و طرح‌های پژوهشی باید از محققان و پژوهشگران حمایت کرد، گفت: تحقیق و پژوهش نقش موثری در تولید سهم ناخالص ملی دارد و خوشبختانه دستاوردهایی که در زمینه فناوری اطلاعات طی سال های اخیر کسب شده، نشانگر پیشرفت و گسترش مرزهای علمی است.

دکتر زارع ابراز امیدواری کرد که با پیشرفت در عرصه علم و فناوری تا افق ۱۴۰۴ بتوانیم در بازارهای جهانی نقش موثری ایفا کنیم.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان تا ۲۱ آذرماه جاری  از ساعت ۱۰  تا ۱۸ در محل سالن آتش نشانی رشت دایر است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18197

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics