• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
5
دکتر رمضانپور:

لزوم ایجاد یک ساختار علمی و کاربردی در نظام بودجه نویسی شهرداری

  • کد خبر : 17815
  • 21 آبان 1398 - 23:18
لزوم ایجاد یک ساختار علمی و کاربردی در نظام بودجه نویسی شهرداری

به گزارش گیلان شهر در یکصد و چهارمین نشست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت دکتر احمد رمضانپور با اشاره به اینکه هنوز نظام بودجه نویسی شهرداری درست و منظم نیست، گفت: در حال تهیه طرحی در زمینه بودجه نویسی هستم که به زودی به شورا ارائه می دهم تا پس از […]

به گزارش گیلان شهر در یکصد و چهارمین نشست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت دکتر احمد رمضانپور با اشاره به اینکه هنوز نظام بودجه نویسی شهرداری درست و منظم نیست، گفت: در حال تهیه طرحی در زمینه بودجه نویسی هستم که به زودی به شورا ارائه می دهم تا پس از تصویب اعضای محترم اجرایی شود.
 
وی با بیان این موضوع که اساس کار در بودجه نویسی این است که در مجموع تنها نباید به منابع توجه شود بلکه اختیارات مدیر هم مهم است
خاطر نشان کرد: مدیری که اختیار جابه جایی نیروهای خودش را نداشته باشد و برنامه هایش به طور متمرکز از مرکز انجام شود، بدون شک نمی تواند برای پرسنل خود و مجموعه مورد مدیریتش برنامه ریزی کند.
 
عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ساختار پرسنل و نیروی انسانی هر مجموعه به طور مستقیم به منابع ربط پیدا می کند، اضافه کرد: اگر قرار باشد بودجه ای پویا و فعال داشته باشیم بایستی با شهردار صحبت کنیم تا هر چقدر می تواند به مدیران مناطق و روسای سازمانها در چارچوب قوانین اختیار بدهد.
 
رمضانپور با تاکید بر این نکته که گرفتاریهایی که امروز شهرداری رشت در زمینه بودجه دارد ماحصل کار امروز و دیروز نیست بلکه مربوط به سالیان متمادی است که به ما به ارث رسیده است، گفت: بهترین راه افزایش درآمدها این است که راه وصول مطالبات را در بودجه مشخص کنیم.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: در هر صحبتی که با شهردار رشت داشته ام بر وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های مختلف تاکید کرده ام که البته این موضوع باید در بودجه به شهردار تکلیف شود.
 
این عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان سخنانش افزود: بحث درباره بودجه بسیار مفصل است که به امید خدا در یک طرح مشخص با در نظر گرفتن همه ابعاد آن تقدیم خواهد شد.
گفتنی است یکصد و چهارمین نشست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با ریاست حجت جذب به بررسی مشکلات و تنگناهای مربوط به درآمد و هزینه های شهرداریهای مناطق پنجگانه رشت اختصاص یافته بود.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17815

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics