• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9612
7

طلسم شکسته شد؛ نخستین پیروزی بانوان ملوانی در لیگ برتر+ عکس

  • کد خبر : 17729
  • 18 آبان 1398 - 14:57
طلسم شکسته شد؛ نخستین پیروزی بانوان ملوانی در لیگ برتر+ عکس
تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را مقابل پارس جنوبی بوشهر با نتیجه چهار بر صفر کسب کرد.

به گزارش گیلان شهر ، دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و پارس جنوبی بوشهر از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر جام کوثر به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال ملوان:

سمیرا رستمی، فاطمه نوری، هاجر شاه ملک پور، سمانه خانی، سپیده نزهتی، افسانه اقبال، فاطمه رحیمی، هانیه رحیمی (آریسا رودباری)، زهرا خندان، مونا ثریابین، سیده زهرا معصومی (فاطمه اصغری)

سرمربی: اعظم غلامی

سرپرست: مروارید دیانی

ملوانان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده و سه شکست و یک تساوی در کارنامه این تیم ثبت شد؛ قوهای سپید در نخستین دیدار مقابل شهرداری بم حضور پیدا نکردند و نخستین شکست شاگردان غلامی بدین‌سان رقم خورد.

بانوان ملوانی پیش از آغاز هفته پنجم با کسب یک امتیاز در مکان نهم جدول ایستاده و می‌خواهند فاصله خود با تیم‌های شش امتیازی زاگرس و ذوب‌آهن را به حداقل برسانند، در سوی مقابل پارس جنوبی بوشهر در چهار دیدار اخیر خود متحمل چهار شکست سنگین شده و ۲۱ گل دریافتی کارنامه ضعیفی برای این تیم جنوبی ثبت کرده است.

بوشهری‌ها تاکنون در لیگ برتر موفق به ثبت گل نشده‌اند و این در حالی است که شاگردان غلامی در ملوان موفق شدند دو بار دروازه رقبا را بازکرده و ۹ بار نیز دروازه خود را بازشده دیدند.

دیدار دو تیم با حملات تیم ملوان به پشتوانه هواداران پرشور خود در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد، هانیه رحیمی خیلی زود تیم میزبان را پیش انداخت و زمینه‌ساز سه گل دیگر برای قوهای سپید شد، شوت سرکش این بازیکن در توپ سوم، گلی تماشایی از فاصله تقریبی ۲۵ متری برای ملوانان رقم زد؛ ملوان در این نیمه یک گل دیگر به ثمر رساند ولی از سوی کمک‌داور مسابقه آفساید اعلام شد تا دو تیم با همان تک‌گل رحیمی به رختکن بروند.

دابل افسانه اقبال و تک‌گل زهرا معصومی از روی نقطه پنالتی پیروزی پرگل چهار بر صفر را برای ملوان رقم زد، اقبال گل دوم ملوانان را از روی ضربه ایستگاهی، استادانه به ثمر رساند، گل سوم ملوان توسط معصومی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده و چهارمین گل ملوانان با شوت فنی اقبال زده شد.

نتایج سایر دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان:

شهرداری بم ۶ – ذوب‌آهن اصفهان ۰

پالایش گاز ایلام ۱ – هیئت فوتبال البرز ۲

سپاهان اصفهان ۳ – شهرداری سیرجان ۳

آذرخش کردستان ۳ – آویسا خوزستان ۰

زاگرس شیراز ۰ – همیاری آذربایجان غربی ۲

به گزارش گیلان شهر ، تیم فوتبال بانوان ملوان در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با کسب چهار امتیاز، مکان نهمی خود در جدول را تثبیت کرد، تیم‌های شهرداری بم و آذرخش کردستان با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های اول و دوم جدول ایستادند.

شاگردان اعظم غلامی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور، جمعه ۲۴ آبان ماه به مصاف تیم آویسای خوزستان می‌روند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17729

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics