• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
8
یاور پیرعلایی

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در گیلان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 17620
  • 14 آبان 1398 - 17:41
نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در گیلان برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای روستایی در گیلان و با حضور پنج استان کشور خبر داد.

به گزارش گیلان شهر :یاور پیرعلایی با اشاره به تعداد دهیاری‌های موجود در استان گیلان اظهار کرد: در استان گیلان هزار و ۸۳۲ دهیاری و دهیار ثبت‌شده داریم که برای این تعداد دهیاری برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه روستا در استان گیلان داریم.

وی لازمه ساماندهی دهیاری‌ها در روستاهای گیلان را کارهای کارشناسی در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: تیم‌های کارشناسی ما هر هفته برای ساماندهی مسائل مالی دهیاری‌ها و ساخت‌وساز در روستا با دهیاران به‌صورت حضوری و تلفنی در ارتباط هستند تا بتوانند کارهای خوبی در حوزه مالی و ساخت‌وساز انجام شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با اذعان به اینکه رایزنی‌های لازم با شرکت‌های بیمه برای بیمه دهیاری‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: با تلاش مسؤولان و با رایزنی‌های مختلف با شرکت‌های بیمه و دولت، به‌زودی بیمه آتش‌سوزی و حوادث با کمترین قیمت در اختیار دهیاری‌ها قرار می‌گیرد تا روستاییان از این امکانات بهره‌مند شوند.

پیرعلایی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای روستایی در استان گیلان خبر داد و گفت: در مردادماه و در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های ایران، روستاییان در ۲۰ غرفه حضوری فعال داشتند به همین دلیل مقرر شد از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ اسفند نمایشگاه دستاوردهای روستایی در گیلان برگزار شود تا توانمندی‌های روستاییان به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به تعداد استان‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه دستاوردهای روستایی افزود: تلاش این است تا از استان‌های زنجان، اردبیل، قزوین و مازندران به همراه گیلان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در گیلان برگزار می‌شود

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17620

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics