• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
3

سپیدرود رشت ۲ – قشقایی فارس ۱؛ سپیدرود با برد به استقبال الگیلانو رفت

  • کد خبر : 17450
  • 08 آبان 1398 - 16:57
سپیدرود رشت ۲ – قشقایی فارس ۱؛ سپیدرود با برد به استقبال الگیلانو رفت
نبرد دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و قشقایی فارس با نتیجه دو بر یک به سود سپیدرود به پایان رسید.

به گزارش گیلان شهر ، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و قشقایی فارس در هفته دهم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت ۱۴:۴۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

داور وسط: احمد محمدی
کمک اول: بهزاد پناهی
کمک دوم: امین قدیری
داور چهارم: مسعود حقیقی
ناظر داوری: یدالله جهانبازی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

سید مهدی اسلامی، میثم فردوسی، مهیار نوری، احسان پیرهادی، محمدرضا زینال خیری، امید سام کن، مجتبی محبوب مجاز، نوید حیدری، محمد دادرسی، امیر تیزرو، جواد آقایی پور.

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال قشقایی فارس:

مسلم حق‌شناس، آرام عباسی، علی حسامی، پوریا زارع، مجید ایوبی، علی مصلح نژاد، محمدجواد عباسی، سعید زارع، حسین عباسی، مرتضی سنجانکی، محمد غلامی.

سرمربی: مهدی فروردین

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته‌های پنجم تا هشتم نتوانست نتایج خوب خود را ادامه دهد و این نتایج ضعیف در کنار نتایج ضعیف داماش و ملوان باعث شد بار دیگر فوتبالی‌های گیلانی در پی یافتن دلایل و عوامل ناکامی تیم‌های فوتبال گیلانی باشند.

سرخ‌های شهر باران گویی خیال برد ندارند و در هفته نهم نیز مقابل آرمان گهر تن به شکست دو بر یک دادند، شکست سپیدرود مقابل سیرجانی‌ها در حالی رقم خورد که تیم رقیب تا پیش از دیدار مقابل سپیدرود هرگز طعم پیروزی را در لیگ یک نچشیده بود.

شاگردان نظرمحمدی با شکست مقابل آرمان گهر، تعداد شکست‌هایشان در فصل جاری را با تعداد بردها و تساوی‌هایشان یکسان کرده و با کسب ۱۲ امتیاز در مکان دهم جدول ایستادند، سرخ‌های شهر باران برای رهایی از بحران، چاره‌ای جز پیروزی خانگی مقابل قشقایی فارس در هفته دهم لیگ یک ندارند، این دیدار روز چهارشنبه هشتم آبان ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت با حضور در تمرینات این تیم، نشان دادند به‌سان نیم‌قرن اخیر از ارتش سرخ گیلان حمایت می‌کنند و باعث افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی مدیریتی سپیدرود شدند.

سپیدرود رشت پیش از آغاز هفته دهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با کسب ۱۲ امتیاز در مکان دهم جدول ایستاده است و در سوی مقابل قشقایی‌ها با کسب شش امتیاز مکان پانزدهم جدول را تصاحب کرده‌اند.

همه‌چیز برای پیروزی ارتش سرخ گیلان مهیاست و هواداران این تیم نیم‌قرنی می‌خواهند با یک پیروزی شیرین، ناکامی‌های چند هفته اخیر را به باد فراموشی بسپارند.

سپیدرود به‌سان سایر دیدارهای خانگی خود، بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق نخستین بازی توسط آقایی پور می‌توانست به گل دست یابد، بیش از دو هزار هوادار حاضر در ورزشگاه سردار جنگل رشت برای تماشای نخستین گل مسابقه ۳۳ دقیقه منتظر ماندند، سانتر بی‌نقص امیر تیزرو با چرخش سر احساس پیرهادی، ورزشگاه سردار جنگل رشت را غرق در شادی کرد.

نیمه نخست مسابقه با تک‌گل پیرهادی به سود سرخ پوشان رشتی خاتمه یافت، دو تیم در نیمه دوم با تفکراتی هجومی وارد زمین شدند، سپیدرود برای حفظ نتیجه و قشقایی برای جبران شکست نیمه نخست.

بازی در اواسط نیمه دوم به تشنج کشیده شد، سپیدرودی‌ها ضد حمله‌ای خطرناک تدارک دیدند ولی داور مسابقه توپ ربایی بازیکن سپیدرود را خطا دانست، تصمیمی که با اعتراض شدید کادر فنی سپیدرود روبه‌رو شده و منجر به اخراج ساسان صادقی مربی این تیم شد.

درحالی‌که بازی از سوی دو تیم در میانه میدان دنبال می‌شد، قشقایی‌ها روی یک غافلگیری به گل تساوی دست پیدا کردند، ضربه‌فنی جواد عباسی از فاصله‌ای دور پس از لمس انگشتان اسلامی در دقیقه ۷۲ به گل تبدیل شد تا بازی دو تیم به‌تساوی کشیده شود.

گل تساوی قشقایی تنها شش دقیقه دوام پیدا کرد، سرخ‌های شهر باران در دقیقه ۷۸ مسابقه بار دیگر پیش افتادند، سانتر بی‌نقص محبوب مجاز از روی یک ضربه ایستگاهی با چرخش سر تمام‌کننده مهیار نوری، دومین گل شاگردان نظرمحمدی را رقم زد.

داور دیدار پنج دقیقه وقت اضافی اعلام کرد، پنج‌دقیقه‌ای که برای قشقایی ثمربخش نبود و دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود رشت خاتمه یافت.

انتهای پیام/۳۳۸۹

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17450

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics