• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
5

حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه های عمران شهری کلانشهر رشت

  • کد خبر : 17268
  • 01 آبان 1398 - 12:55
حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه های عمران شهری کلانشهر رشت
حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه های عمران شهری کلانشهر رشت در نشستی با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون اقتصادی و مالی شهرداری رشت و دست اندرکاران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء چگونگی حضور و مشارکت این قرارگاه در اجرای پروژه های عمران شهری در رشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گیلان شهر از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رشت در زمینه اجرای پروژه های شهری توضیحاتی را برای مهندس رحمانی هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی و مهندس فلاح مدیر عامل مرکز شهید رجایی این قرارگاه ارائه کردند و در نهایت مقرر شد مجموعه ای از پروژه های عمرانی به همراه مشخص شدن روشهای تامین مالی آنها در جلسه ای با حضور دکتر محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نهایی گردد.


اسماعیل حاجی پور در این نشست در سخنانی اعلام نمود: اعضای شورای شهر با همدلی و همفکری برای همراهی با برنامه های اجرایی شهردار محترم آمادگی کامل دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستار اجرایی شدن برخی از پروژه های مشخص شهر رشت که در بسته های سرمایه گذاری آماده شده اند، گردید.



شهردار رشت هم در این نشست به تشریح برخی از پروژه های مهم توسعه ای همچون پروژه لایروبی روخانه های زرجوب و گوهررود، اجرای کلکتور جمع آوری فاضلاب، اجرای طرحهای گردشگری، طرح کمربندی ۹۰ متری، اجرای طرح تراموا، اجرای پروژه زیرسطحی و زیرگذرهای میدان شهدای ذهاب و… پرداخت.

دکتر ناصر حاج محمدی خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه ها زمینه های توسعه و عمران شهری رشت بیش از پیش فراهم‌ می شود. 

 
 
 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics