• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

جوانان سرمایه اجتماعی وامید بخش ملت ایران در گام دوم انقلاب هستند

  • کد خبر : 17832
  • 22 آبان 1398 - 16:25
جوانان سرمایه اجتماعی وامید بخش ملت ایران در گام دوم انقلاب هستند
رشت- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به وجود نیروهای طبیعی و انسانی در ایران، گفت: جوانان سرمایه اجتماعی وامید بخش ملت ایران در گام دوم انقلاب هستند.

به گزارش گیلان شهر ، محمود قاسم نژاد شامگاه سه شنبه در همایش بهار در پاییز ویژه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به ویژگی دانش آموزان در اوایل انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از نقاط قوت انقلابیون در زمان انقلاب، دانش آموزان بودند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه دانش آموزان مدرسه را بعنوان سنگری در مقابل نظام شاهنشاهی و استکبار بنا نهاده بودند، گفت: توزیع پوستر و نوارهای صوتی امام خمینی (ره)  و پدید آمدن۱۳ آبان توسط فرزندان وطن برگ زرینی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: از زمان تاسیس اتحادیه‌های دانش آموزی،  رسالت تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب توسط این قشر در جامعه متبلور می‌شود.

قاسم نژاد با اشاره به نقش نوجوانان و جوانان در تعیین سرنوشت جنگ تحمیلی، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی یکی از توطئه‌های بزرگ استکبارجهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که جوانان نقش غیرقابل انکاری در پیروزی داشتند.  

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به صورت ویژه خطاب به جوانان است، تاکیدکرد: تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه انقلاب باید توسط جوانان شکل بگیرد.

وی ادامه داد: این بیانیه خطاب به ملت ایران به ویژه از جوانان در راستای دومین مرحله خودسازی، تمدن سازی، جامعه سازی است که فصل جدیدی در جامعه انقلاب اسلامی رقم می زدند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه کشور دارای ظرفیت‌های طبیعی و انسانی فراوانی است، ادامه داد: سرمایه اجتماعی جوانان یک موضوع امید بخش برای ملت ایران است که با انگیزه‌های دینی و ملی خود اقدامات مختلفی در عرصه‌های علمی، فنی، عمرانی، اقتصادی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، توسعه و رشد کشور انجام خواهند داد.

کد خبر ۴۷۷۰۸۱۹
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17832

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics