• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
4
محمدصادق حسنی

انتصاب رانتی مدیران در گیلان نگران‌کننده است‌

  • کد خبر : 17852
  • 23 آبان 1398 - 19:40
انتصاب رانتی مدیران در گیلان نگران‌کننده است‌
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به برخی از انتصابات نگران‌کننده در گیلان گفت: درخواست داریم برای انتصاب مدیران وزارت تعاون در گیلان با نمایندگان استان مشورت شود زیرا انتصاب نزدیکان مدیران زیبنده نظام نیست.

به گزارش گیلان شهر ، محمدصادق حسنی عصر امروز در در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان در رشت اظهار داشت: دخانیات گیلان یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده اشتغال استان است اما عدم مدیریت و انتقال دستگاه‌ها به سایر استان‌ها مشکلات زیادی را به‌وجود آورده است و مردم از ما توقع رسیدگی دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به برخی از انتصابات نگران‌کننده در گیلان افزود: ما نباید فامیل و آشنای خود را بدون درنظرگرفتن شایستگی به کار گیریم و درخواست داریم برای انتصاب مدیران وزارتخانه تعاون در گیلان یک مشورتی با نمایندگان استان کنید زیرا انتصاب نزدیکان مدیران بدون شایستگی زیبنده نظام نیست.

منوچهر جمالی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ابراز داشت: فرآیند واگذاری واحد کفش و پوشاک در شهرستان رودبار انجام شده است و سرمایه‌گذاران بومی متقاضی فعال کردن آن با تعهد ۱۵۸ شغل هستند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس نیز در این جلسه بیان کرد: در دولت قبلی مصوب شد ۱۰ درصد از بیمه صیادان از طریق هدفمندکردن یارانه‌ها پرداخت شود اما پرداخت این مبلغ تاکنون طول کشیده است و به ۳ هزار و ۳۱۴ صیادی که مشخص شده‌اند تاکنون مبلغی پرداخت نشده است.

حسن خسته‌بند با اشاره به وضعیت نابسامان دخانیات گیلان خاطرنشان کرد: بخشی از دستگاه‌های کارخانه دخانیات را به زنجان و استان‌های دیگر منتقل کردند و مشکلات زیادی به وجود آمده است و درخواست می‌کنیم که جلوی انتقال دستگاه‌ها گرفته شود و توتون مورد نیاز مردم گیلان نیز در داخل استان کشت شود.

سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: برای بودجه سال آینده مشکلات زیادی داریم و بایستی درآمدها و هزینه‌های خود را با توجه به تحریم‌ها بیشتر تحلیل و تجزیه کنیم و از دولتمردان می‌خواهیم که اگر پیشنهاد جدیدی در رابطه با سرمایه‌گذاری یا طرح بانکداری دارند در فرصت باقیمانده آن را به مجلس ارائه دهند.

ذبیح‌الله نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نیز بیان داشت: دخانیات گیلان در وضعیت بدی قرار دارد و محلی برای حضور فامیل و آشنای برخی مسئولان شده است و به کارگر و سهامدار آنجا توجه نمی‌شود و مایه تاسف است که اداره تعاون در شهرستان لاهیجان محل تبلیغ نمایندگان کاندیدا شده است.

انتهای پیام/۶۱۳/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics