• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
2

دوره عالی تربیت‌ مربی روزنامه‌ نگاری در گیلان

  • کد خبر : 17211
  • 26 مهر 1398 - 15:09
دوره عالی تربیت‌ مربی روزنامه‌ نگاری در گیلان
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری دوره عالی تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری با شرکت ۳۲ نخبه رسانه‌ای این استان در رشت خبر داد.

به گزارش گیلان شهر :مهدی پارسا  با اشاره به انجام مراحل گزینش علمی داوطلبان شرکت در دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری گیلان اظهار کرد: از بین ۷۸ شرکت‌کننده تعداد ۳۲ نفر در مرحله گزینش علمی بر اساس سوابق تحصیلی، آموزشی و حرفه‌ای موفق به پذیرش در دوره شدند.

وی با بیان اینکه باهدف تربیت مربیان رسانه در گیلان نخستین دوره عالی آموزشی و تخصصی کشوری به میزبانی گیلان برگزار می‌شود، افزود: این دوره نیمه دوم آبان ماه امسال و با حضور اساتید ملی علوم ارتباطات اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان مدت دوره آموزشی تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری را ۳۲ ساعت آموزشی دانست و تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد ساعت آموزشی به‌صورت عملی و کارگاهی برگزار و پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی تا دو سال در دوره‌های آموزشی استانی به‌عنوان مربی شرکت کرده و بر اساس سابقه تدریس، ارزیابی عملکرد و گذراندن دوره غیرحضوری مدرک مربی‌گری درجه‌یک دریافت می‌کنند.

پارسا با بیان اینکه به پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی دوره مربی‌گری روزنامه‌نگاری گواهینامه معتبر اعطا می‌شود، افزود: گواهی مربی‌گری درجه‌دو و سه بر اساس نمره نهایی برای شرکت‌کنندگان با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج رسانه صادر می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی سازمان بسیج رسانه گیلان بیان کرد: امسال برای ۲۴۶ خبرنگار گیلانی دوره آموزشی مقدماتی و بازآموزی برگزارشده و این برنامه‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17211

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics