• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
4
حجت الاسلام خلیلی

هشدار رئیس کل دادگستری در خصوص اهمال در ساماندهی معضل پسماند

  • کد خبر : 17191
  • 21 مهر 1398 - 23:51
هشدار رئیس کل دادگستری در خصوص اهمال در ساماندهی معضل پسماند
حجت الاسلام خلیلی گفت : ایجاد هرگونه شبهه و انحراف در روند اجرای برنامه های شهرداری در مورد ساماندهی معضل پسماند به برخورد قاطع قضایی منجر خواهد شد.

به گزارش  گیلان شهر : رئیس کل دادگستری گیلان امروز در ششمین نشست پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از ورود جدی دستگاه قضا به معضل دفع نامناسب پسماند در گیلان خبر داد و افزود : شهرداری رشت مکلف است در بستر اجرای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، در کوتاهترین زمان  در خصوص پیشگیری از بروز معضلات بهداشتی زیست محیطی مرکز استان به ویژه سایت پسماند سراوان اقدام کند.
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پسماند را به تعامل سازنده با شهرداری فراخواند و گفت : معضلات بهداشتی و زیست محیطی ناشی از دفن نامناسب پسماندها صرفا معطوف به شهرداری ها نیست و همه دست اندرکاران حاکمیتی باید در این زمینه نقش آفرین باشند.
وی از پیگیری مجدانه دستگاه قضا در خصوص روند هزینه کرد اعتبارات دولتی تخصیص یافته به حوزه پسماند گیلان خبر داد و افزود : هر مسئولی که در گذشته و حال، ریالی از اعتبارات مربوط به ساماندهی پسماند را در جای دیگری هزینه کرده باشد، مجرم است و باید پاسخگو باشد.
رئیس کل دادگستری گیلان خطاب به رسانه ها گفت : با توجه به عزم شهرداری رشت برای مقابله با معضلات ناشی از دفن نامناسب زباله ها در سراوان رشت ، اطلاع رسانی به موقع و تحلیل کارشناسانه محتوا در این زمینه ضروری است و نباید اجازه داد معاندان نظام  با التهاب آفرینی و تحریک افکار عمومی روند ساماندهی معضل پسماند در گیلان را تحت شعاع قرار دهند. 
ناطر حاج محمدی شهردار رشت نیز گزارشی از عمده ترین اقدامات شهرداری از اجرای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، برای ساماندهی معضل پسماند مرکز استان گزارش داد و افزود : پیش بینی شده که ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح تفکیک زباله در رشت اختصاص یابد و در نشست دیشب با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیمی از آن تخصیص یافت. 
در ادامه این نشست هر یک از مدیران و کارشناسانه مرتبط با ساماندهی پسماند نکته نظرات خود را در خصوص شیوه های اجرای برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت  ارائه دادند.

هشدار رئیس کل دادگستری در خصوص اهمال ساماندهی معضل پسماند

هشدار رئیس کل دادگستری در خصوص اهمال ساماندهی معضل پسماند

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17191

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics