• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
4

ادامه ناکامی تیم های فوتبال گیلان در لیگ کشور

  • کد خبر : 17171
  • 21 مهر 1398 - 12:11
ادامه ناکامی تیم های فوتبال گیلان در لیگ کشور
نمایندگان گیلان در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با عدم کسب نتایج مطلوب به روند ناکامی های خود ادامه دادند.

به گزارش گیلان شهر ، هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور روز جمعه برگزار شد و در نهایت تیم های ملوان انزلی و داماش برابر حریفان خود مغلوب و تیم سپیدرود نیز در یک دیدار خانگی مقابل حریفش به نتیجه مساوی دست یافت تا تیم های گیلانی همانند هفته گذشته نتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.
بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر تیم نه چندان مطرح رایکا بابل به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت، تیم ملوان انزلی با دو گل مغلوب تیم نود ارومیه شد و تیم داماش نیز با نتیجه پرگل چهار بر صفر مقابل تیم مس رفسنجان شکست خورد.

در جریان این رقابت ها، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رایکا بابل در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت دو تیم در این بازی، به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند تا سپیدرودی ها به دومین تساوی متوالی خانگی خود دست یابند.

با توجه به این که تیم سپیدرود در بازی قبلی خود شکست سنگینی را متحمل شده بود، در این دیدار با تفکر پیروزی و کسب سه امتیاز پا به میدان مسابقه گذاشت تا با برتری برابر حریفش، علاوه بر اینکه سه امتیاز این دیدار را کسب می کرد، شکست هفته گذشته را نیز به فراموشی  سپارد.

اما سرخپوشان رشتی در این دیدار و برابر حریف نه چندان مطرح خود با مشکل مواجه شد و در نهایت برابر تیم رایکا بابل به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت تا دو امتیاز حساس این بازی خانگی را از دست بدهد.

در جریان این دیدار و در نیمه اول، تیم سپیدرود رشت برابر حریف خود برتری محسوسی داشت و در همان دقایق اول این دیدار می توانست به گل دست یابد اما بازیکنان این تیم در این نیمه نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند و در نهایت این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی، پایان یافت.

اما در نیمه دوم این دیدار، هر دو تیم سپیدرود و رایکا بابل چند موقعیت مسلم گلزنی بدست آوردند اما هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یابد و یک تساوی خانگی دیگر در کارنامه سپیدرود ثبت شود.

با وجود اینکه هوای روز گذشته رشت آفتابی بود و مردم شاهد یک هوای دلپذیر پاییزی بودند، اما تماشاگران و طرفداران سپیدرود از این بازی استقبال خوبی نکرده و فقط نزدیک به دو هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه رساندند تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشند؛ شاید شکست سنگین تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته گذشته و همچنین کسب نتیجه مساوی در بازی گذشته خانگی خود باعث شد تا تماشاگران و طرفداران سپیدرود استقبال خوبی از این دیدار نداشته باشند.

با توجه به اینکه تیم سپیدرود در دیدار برابر رایکا بابل ، بازی را هجومی آغاز کرد و در همان شش دقیقه اول این دیدار دو موقعیت مسلم گلزنی به دست آورد طرفداران این تیم انتظار یک پیروزی راحت و آسانی را داشتند اما در ادامه سپیدرود نتوانست برتری محسوس اول بازی را حفظ کند و در نیمه دوم تیم رایکا بابل چند موقعیت مسلم گلزنی نیز بدست آورد.

در این دیدار و در چند مورد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت به شدت به نحوه قضاوت ناصر جنگی داور این دیدار معترض و معتقد بودند که دو پنالتی باید به سود تیم سپیدرود گرفته می شد چراکه می گفتند در هر دو مورد توپ در محوطه جریمه تیم رایکا بابل ، به دست بازیکنان این تیم اصابت کرده است.

همچنین در یک مورد دیگر که تیم رایکا بابل موقعیت مناسب و تک به تک را از دست داد، بازیکنان سپیدرود به شدت به کمک داور این دیدار معترض بودند چون بازیکنان و کادر فنی سپیدرود اعتقاد داشتند که مهاجم تیم حریف در آن صحنه در آفساید قرار داشت.

البته اعتراض شدید کادر فنی سپیدرود به داوران این دیدار و همچنین نادیده گرفتن دو خطای پنالتی ، تنها حواشی این بازی نبود چون پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، طرفداران سپیدرود از کسب این نتیجه تساوی خانگی ناراضی و اعتراض خود را اعلام کردند و تعدادی از آنان پس از پایان بازی و به صدا درآمدن سوت توسط داور ، به بازیکنان و کادر فنی سپیدرود معترض شدند و در این بین، یکی از لیدرهای سپیدرود به تشویق تیم و کادر فنی سپیدرود پرداخت که این امر موجب شد تا درگیری روی سکوها به وجود آید.

سرانجام این امر منجر به درگیری فیزیکی شد و این لیدر که خواهان تشویق تیم و کادر فنی سپیدرود بود، مورد ضرب و شتم تعدادی از تماشاگران قرار گرفت؛ متاثر از این رخداد، جو ورزشگاه متشنج شد و به همین دلیل حسین مسگرساروی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل و همچنین علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مصاحبه پس از بازی حضور نیافتند.

به هرحال تیم سپیدرود رشت در سه هفته اخیر رقابت های لیگ دسته اول نتوانست نتایج قابل قبولی را کسب کند و در این سه بازی ، یک شکست سنگین خارج از خانه و دو تساوی خانگی را کسب کرد تا فاصله آنان با تیم های صدر جدولی بیشتر شود اما هواداران این تیم امیدوارند که سپیدرود بتواند در بازی های آتی نتایج خوبی را کسب و همچنان یکی از مدعیان این رقابت ها باشد.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در یک بازی سخت و خارج از خانه در هفته هشتم این مسابقات در ارومیه به مصاف تیم نود این شهر رفت و سرانجام با دو گل مغلوب حریفش شد.

ملوانان که در رقابت های فصل جاری به هیچ وجه نتوانسته اند نتایج خوبی را کسب کنند و ضعیف ترین نتایج خود را در رقابت های لیگ دسته اول کسب کرده اند، در این بازی خارج از خانه نیز حرفی برای گفتن نداشتند و با دو گل مغلوب حریف خود شدند.

تیم ملوان بندرانزلی که همانند دو تیم دیگر گیلانی از پشتوانه خوب هوادار برخوردار است ، با نمایش بازی های ضعیف نتوانسته نظر این هواداران را جلب کند و همچنان در بین تیم های انتهای جدولی قرار دارد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول تاکنون چند بار  دستخوش تغییرات در بخش های مدیریتی و کادر فنی خود بوده، از هشت بازی فقط دو مساوی کسب و متحمل شش شکست شده و همچنان در مسابقات فصل جاری  پیروزی کسب نکرده است.

اما تیم داماش دیگر نماینده استان گیلان که رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول را با قدرت آغاز کرده بود، در چند هفته اخیر ، این تیم نیز دچار حاشیه و مشکلات فراوانی شده و در هفته هشتم ، شکست سنگینی را متحمل شد تا حواشی های این تیم بیش از پیش شود.

تیم داماش در هفته هشتم این رقابت ها همانند تیم ملوان در یک بازی سخت خارج از خانه به میدان رفت و رو در روی تیم مس رفسنجان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سنگین چهار بر صفر مغلوب حریف خود شد تا ناکامی های تیم های گیلانی در لیگ دسته اول کامل شود.

البته به دلیل مشکلاتی که در بخش های مدیریتی و کادر فنی برای داماش پیش آمده ، این تیم دچار حاشیه های زیادی شده به طوری که هفته گذشته و در یک دیدار خانگی، سیامک فراهانی سرمربی داماش تیم خود را همراهی نکرد و داماشی ها بدون سرمربی در یک بازی خانگی رو در روی حریف خود قرار گرفتند.

همچنین حدود دو هفته گذشته، اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از ادامه تیمداری صرفنظر کرد تا مشکلات تیم داماش برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول  بیش از پیش شود.

به هرحال نمایندگان فوتبال گیلان در رقابت های لیگ دسته اول دچار مشکلات فراوانی هستند که این مشکلات و حواشی باعث شده تا این تیم ها نتوانند با تمرکز مناسب در مسابقات حضور یافته و نتایج قابل قبولی را کسب کنند که این امر باعث کسب نتایج ضعیف تیمهای گیلانی در لیگ دسته اول نیز شده است.

بدیهی است طرفداران پرشمار تیم های سپیدرود ، ملوان و داماش  انتظار دارند که مسئولان ورزش گیلان و همچنین مسئولان ارشد این استان به کمک و یاری تیم های گیلانی بشتابند و با رفع مشکلات ، این تیمها  با قدرت در ادامه رقابت های لیگ دسته اول حضور یابند.

تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور  با حضور ۱۸ تیم ، سپیدرود رشت با کسب ۱۲ امتیاز در مکان هشتم، داماش با کسب ۱۰ امتیاز در مکان یازدهم و ملوان انزلی با کسب دو امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵ /۶۰۳۰

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17171

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics