• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
9
استاندارگیلان:

فرآیند اجرا و نظارت در انتخابات، طبق قانون باشد+عکس

  • کد خبر : 17168
  • 21 مهر 1398 - 12:03
فرآیند اجرا و نظارت در انتخابات، طبق قانون باشد+عکس
استاندار گیلان با اشاره به نقش ، اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام مردم سالار دینی ایران گفت: اهتمام داشته باشیم تا فرایند اجرا و نظارت بر اساس قانون باشد.

به گزارش روز یکشنبه  روابط عمومی استانداری گیلان به گیلان شهر حاکیست، ارسلان  زارع در  دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: نقش، اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام مردم سالار دینی برکسی پوشیده نیست؛ از این رو،  انتخابات اسفند ماه، بزرگترین رویداد سیاسی و اجتماعی سال ۹۸ می باشد.

 وی تصریح کرد: همه  بایستی با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بکوشیم  تا فرایند اجرا و نظارت در انتخابات بر اساس قانون باشد.

وی بیان اینکه آحاد مردم در پیدایش انقلاب و عرصه های پس از آن نقش داشتند، گفت :هدف ما مشارکت حداکثری به عنوان پشتوانه انقلاب در انتخابات است و برای تحقق هدف مهم سلامت انتخابات ،هیات نظارت و ناظران می توانند موثر باشند.

زارع اظهار امیدواری کرد که با بسترسازی مناسب و امیدافزایی، انتخابات باشکوه و باحضور حداکثری مردم برگزار شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان نیز در این نشست گفت: معتقدم نظارت و اجرا دو بال مهم برای فراهم کردن زمینه مناسب حضور حداکثری مردم برای انتخاب داوطلب و نماینده اصلح است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری خاطرنشان کرد : دو اصل سلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم نباید در انتخابات پیش رو مغفول واقع شود .

وی گفت: ۱۲ هزار ناظر در انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند که آموزش های لازم را هم دیده اند.

استان گیلان با افزون بر ۱۴ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر و ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ نماینده در خانه ملت است و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.


۷۲۹۶/۲۰۰۷/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics