• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
5
همایش شناورهای تندرو نیروی دریایی سپاه

بالاترین استقلال؛ حذف بیگانگان

  • کد خبر : 17010
  • 17 مهر 1398 - 14:25
بالاترین استقلال؛ حذف بیگانگان
فرمانده کل سپاه: بالاترین درصد استقلال یک کشور استقلال سیاسی است، یعنی حذف بیگانگان و دشمنان از یک سرزمین.

به گزارش گیلان شهر ؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش شناورهای تندرو نیروی دریایی سپاه گفت : بالاترین درصد استقلال یک کشور استقلال سیاسی است، یعنی حذف بیگانگان و دشمنان از یک سرزمین.

آغاز ششمین همایش شناورهای تندرو نیروی دریایی سپاه در زیباکنار رشت


سردار حسین سلامی افزود : ما برای مستقل بودن نیاز داریم در علم ؛ فناوری ؛ تولید قدرت ؛ اقتصاد و در فرهنگ که نشانه های اصلی هویت یک جامعه است استقلال کامل داشته باشیم.فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : امروز به مرحله ای رسیده ایم که از ترکیب فناوری های موجود می توانیم تولید فناوری های جدید داشته باشیم.سردار حسین سلامی خاطر نشان کرد : ما کم کم با محدودیت های بیشماری که دشمن ایجاد کرده آشنا شدیم و با تولید فناوری های جدید بر این محدودیت ها غلبه کردیم.وی تصریح کرد : امروز دشمنان در همه جهات تلاش دارند سیطره ایجاد کنند و نبرد ما نبرد اراده هاست، بنابراین در نبرد باید همه قوای استقلال داشتن را مهیا کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : باید اراده دشمن را بشکنیم ، باید ذهن و اراده او را از مسیر تحولاتمان منحرف کنیم.سردار حسین سلامی تصریح کرد : ما باید نظریه های پیشرفت را به مدل تبدیل کنیم ، مدل های موفق از مرزها عبور می کند.
وی گفت : برای تحقق این مسئله نباید دشمن را رها کنیم ، بلکه در همه جا دشمن را تعقیب کنیم و ساکت ننشینیم.فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : اگر زیر ساخت های قدرت نظامی ما در اختیار دیگران باشد، آنها نیز قادر به تخریب ما خواهند بود.
سردار حسین سلامی افزود : ما در این میدان نبرد اراده ها باید از فراز اراده دشمن عبور و او را ناامید کنیم.وی در پایان با بیان اینکه ما نظریه توسعه اسلامی را ساخته ایم و درحال تبدیل آن به مدل موفق هستیم، گفت : تمام توطئه های دشمن این است که انقلاب ما به مدل تبدیل نشود.فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت : شناساندن شناورهای تند رو به جامعه و تجاری سازی آن از اهداف مهم ششمین همایش شناورهای تندرو است.
سردار تنگسیری افزود : از سال ۹۷ تاکنون در بحث مقالات علمی راه یافته به همایش ملی شناورهای تندرو ۲۰ درصد پیشرفت داشتیم.در پایان از تعدادی از فعالان حوزه ، تحقیق ، طراحی و ساخت شناورهای تند رو نیروی دریایی سپاه قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics